کد خبر 912258
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
فوتبال/ نود

انگلیس با برد خانگی مقابل کرواسی به پلی آف لیگ ملت های اروپا راه یافت.

به گزارش مشرق، تیم ملی انگلیس در شرایطی که در خانه ۱-۰ از کرواسی عقب بود و در خطر سقوط قرار داشت، با دو گل لینگارد و کین، ۲-۱ پیروز شد و به دور پلی آف صعود کرد.

در مهمترین دیدار روز یکشنبه از لیگ ملت های اروپا، از سطح آ از گروه چهارم، انگلیس در خانه میزبان کرواسی بود. مسابقه ای که تعیین کننده سرنوشت تیم صعود و سقوط کننده این گروه بود. در نیمه اول مسابقه انگلیسی ها تیم برتر میدان بودند و با خلق چند موقعیت خوب تا آستانه گلزنی پیش رفتند که واکنش های خوب دروازه بان کرواسی و بی دقتی سه شیرها مانع از ثبت گل شد. کرواسی در نیمه اول نتوانست فرصت های خوبی به دست آورد.

با شروع نیمه دوم، همین روند ادامه یافت، اما کرواسی که نیم نگاهی هم به صعود داشت، روی ضدحملات خطرناک نشان می داد و در دقیقه ۵۷ به گل هم رسید. کراماریچ به خوبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و روی تعلل مدافعین حریف با خونسردی دروازه انگلیس را باز کرد. گل او نه تنها کرواسی را به مرحله بعد می برد، بلکه انگلیس تیم سقوط کننده می شد و سه شیرها حالا باید برای برد می جنگیدند چرا که تساوی یا شکست فرقی برای آن ها نمی کرد و سقوط می کردند.

انگلیسی ها شکل هجومی ای در دقایق پایانی به خود گرفتند، دقیقه ۷۸ لینگارد تعویضی پاس خوب هری کین را روی خط دروازه به گل بدل کرد. تا بازی ۱-۱ شود، اما این گل کافی نبود. دقیقه ۸۵ سانتر از جناح چپ با اثرگذاری هری کین همراه شد و مهاجم تیم ملی انگلیس بازی را ۲-۱ کرد تا انگلیس انتقام شکست در نیمه نهایی جام جهانی را هم بگیرد.

به این ترتیب در این گروه، انگلیس با ۷ امتیاز صدرنشین شد و به پلی آف رفت. اسپانیا با ۶ امتیاز دوم شد و در سطح آ ماند. کرواسی هم با شکست، ۴ امتیازی ماند و به دسته پایین تر سقوط کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس