کد خبر 912058
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تاج و گرشاسبی

اگر AFC متوجه شود هنوز پرسپولیس و استقلال زیر نظر دولت هستند و با قانون دولتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تغییر کرده محرومیت سنگینی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش مشرق، این روز‌ها بحث رفتن حمیدرضا گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشسته بودن بسیار مطرح است و حتی از مهدی محمدنبی به عنوان جانشین اصلی گرشاسبی نامبرده می‌شود.

 


در این شرایط اگر گرشاسبی با توجه به اجرای قانون از پستش کنار برود مشکل بزرگی گریبان باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد. با توجه به اینکه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خصوصی هستند و حتی اساس‌نامه این دو باشگاه هم به همین منظور تغییراتی داشته، اگر AFC متوجه شود هنوز پرسپولیس و استقلال زیر نظر دولت هستند و با قانون دولتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تغییر کرده محرومیت سنگینی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

دقیقا ماجرای تعلیقی که در کمین فدراسیون فوتبال بود اینبار یقه باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد. یعنی اگر AFC متوجه این مسئله شود به احتمال فراوان پرسپولیس از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

واکنش گرشاسبی به شایعه حضور نبی در پرسپولیس



در این خصوص مهدی تاج با حمیدرضا گرشاسبی صحبت کرده و هشدار لازم را داده است. حتی قرار شده وزیر ورزش هم به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

با پیشنهاد وزیر ورزش و موافقت احتمالی ریاست جمهوری قرار است تا ۱۵ آذر که آخرین مهلت حضور مدیران بازنشسته در پست‌هایشان است دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وارد فرایند خصوصی سازی شوند تا مدیران این دو باشگاه جزو مدیران دولتی حساب نشوند.

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا پرسپولیس و استقلال بالاخره خصوصی می‌شوند یا خیر.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    18 20
    حالاهرروزیه برنامه ایی واسه پرسپولیس درست کنید.گناه پرسپولیس اینه که فینالیست باشگاههای آسیاشده....لطفاحاشیه سازی بس است.
    • سعید IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      7 16
      از این جماعت خبرنگار کیسه کش عقده ای جز اینم نباید انتظار داشت
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      7 2
      آآآآآآآآآآآآه که چه قدر شما لنگیا مظلومید!
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    17 5
    و ما حصل این فینالیست شدن نزدن حتی یک گل در دو بازی رفت و برگشت و مهمترین دست آوردش کشف 6 سرویس بهداشتی دست نخورده در ورزشگاه آزادی
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      8 12
      بهتره فعلا حذف از جام حذفی رو پیگیری کنید.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      4 4
      چه خبر از پراید 10 نفره؛ اولین باره میبینم پراید به یه چیزی میزنه و پراید سالم میمونه و تازه برنده رالی هم شده! وای خدا این یعنی چی یعنی پراید زد به یه پشه؟؟ ولی پشه هام در مقابل پراید استقامتی ستودنی دارن پس یه چی زده این پراید! فقط خودشون میدونن چی بودن و فعلا از هویتشون خبری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!! شش تا کم بود با پرایدم روتون رد شدن! با چی؟ پراید! با کی؟ پراید! کجا؟ پ جرا؟ پ چطوری؟ پ! ای بابا روزگاریه واسه خودشه!
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      3 6
      شش سرویس بهداشتی مثل شش گل قشنگی که خوردین راستی اینها هم مال همون زمانه شش تاییه که نوش جان کردید؟ اِ پس مال موقعی بوده که شش تا خوردین!! اینم یه دلیل که چرا اونجا شش تا سرویس بهداشتی بوده! پایان طوفانی شش تایی ها! مبارکتون باشه! سری بعد که شش تا خوردید دیگه راه رو بلدید و میتونید میراث گذشته تون رو زنده کنید!!!!!! تا ابد با شش مشحور باشید#شش_سرویس_بهداشتی
  • امیر IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    12 3
    حکم بزن بزن دربازی تیم حکومت و سایپا اعلام شده. سه میلیییییییون تومان جریمه.خخخخخخخخ
  • علی 08 IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    11 2
    نترسید! پرسپولیس تیم حکومتیه! بالاخره اگه شده کل فوتبال ایران رو به خاطرش نابود کنن یه جورایی کمکش میکنن هیچ گزندی بهش وارد نشه!!! از رای صادر کردن کمیته انضباطی فدراسیونپولیس شون معلومه!!!
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    0 0
    خبرنگارهای استقلالی میزان ایلنا فارس بچه های خوبی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس