کد خبر 912033
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
حشمتی

معاون دادستان کل کشور، با اشاره به ورود دادستانی به گرانی‌های اخیر محصولات لبنی از تشکیل جلسه با حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی (عوامل تولید و توزیع) برای بررسی این موضوع خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد حشتمی معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه با اشاره به ورود دادستانی  کل به گرانی‌های اخیر محصولات لبنی از برگزاری جلسه با حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی (عوامل تولید و توزیع) به ریاست دادستان کل کشور طی روز گذشته، برای بررسی این موضوع خبر داد.

بیشتر بخوانید:

خرید شیر 50 درصد کاهش یافت

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: در این جلسه مباحث مختلف مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

وی در رابطه با تثبیت قیمت‌ها گفت: ستاد تنظیم بازار در جلسات هفته گذشته برای تنظیم قیمت جدید محصولات لبنی مصوباتی داشته که به دلیل نهایی نشدن هنوز اعلام نکرده‌اند.

حشمتی گفت: بعد از ابلاغ قیمت‌های مصوب، همه ارگان‌ها باید خود را تطبیق داده و از آن تبعیت و مفاد آن را اجرایی کنند، واحدهای تولیدی نیز که مدعی هستند مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده لبنیات (شیر) به اندازه کافی و وافی نیست باید ایرادات خود را مرتفع کنند.

وی بیان داشت: البته آنچه واحدهای تولیدی محصولات لبنی بر آن ادعا دارند از موضوعاتی است که وزارت صنعت و معدن و تجارت پیگیر حل آن است؛ اما دادستانی کل کشور در راستای احقاق حقوق عامه به این موضوع ورود کرده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    0 0
    دمتون گرم
  • سید رضا IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    3 0
    لبنیات ؛ کم کم داره از چرخه زندگی ایرانی ها حذف میشه !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس