کد خبر 911801
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

سفرمی معتبر ترین سامانه خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی خرید بلیط قطار و رزرو هتل با گارانتی ارزان ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمامی نیاز های شما است تا سفری لذت بخش و با خیالی آسوده را تجربه کنید. سایت سفرمی ارزان ترین نرخ خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی خرید بلیط قطار تمامی مسیر ها و رزرو هتل در سراسر کشور را با قیمتی مناسب و به آسانی چند کلیک را برای شما فراهم کرده است. سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری به روشی آسان، ارزان و بدون دردسر و با استفاده از تیمی حرفه‌ای و به کارگیری دانش به روز صنعت توریسم و گردشگری، از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد و تا کنون موفق به ارائه خدمات به صد ها هزار مشتری و جلب رضایت کامل آنها شده ایم. هم اکنون می توانید با خرید بلیط هواپیما بلیط قطار رزرو هتل و رزرو تور به جمع مشتریان سفرمی Safarme.com بپیوندید و از تخفیف های ویژه ما بهرمند شوید.

بلیط هواپیما چارتری

بلیط هواپیما چارتر قابل خریداری از شرکت‌های هواپیمایی نیست؛ بلکه این نوع بلیط هواپیما را تنها می‌توان از آژانس‌ها و شرکت‌های چارتر کننده بلیط هواپیما خریداری کرد. این شرکت‌ها به صورت سالیانه و یا فصلی تمام یا بخشی از مسیرهای هوایی پرتردد را اجاره می‌کنند؛ به دلیل رزرو عمده بلیط هواپیما از قبل و فروش آنها به مسافران در آینده، بهای این بلیط هواپیما شرکتهای چارترکننده تعیین می‌کنند و تعیین قیمتها در اختیار شرکت‌های هواپیمایی نیست. به همین دلیل قیمت بلیط ‌هواپیما چارتر بسیار متغیر است و امکان دارد در هواپیما با مسافری روبرو شوید که بلیط هواپیما همان پرواز را نصف مبلغی که شما پرداخته‌اید، خریده باشد. دلیل این مساله، نوسان قیمت این نوع بلیط‌ هواپیما ها در زمان‌های مختلف و بر اساس شرایط شرکت چارترکننده است.چنانچه شرکت چارترکننده بلیط هواپیما به هر دلیلی نتواند تمامی بلیط‌هایش را به فروش برساند، خود مجبور به پرداخت بهای همه آنهاست؛ بنابراین با نزدیک‌تر شدن زمان پرواز، شرکت چارترکننده بلیط‌ هواپیما هایش را به بهای ارزانتری ارائه میکند تا میزان ضرر را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهد. پروازهای برخی از مسیرهای پر رفت و آمد مانند تهران-مشهد یا تهران-کیش به صورت سالیانه توسط شرکت‌ها رزرو می‌شوند. بنابراین همیشه می توانید در این مسیرها به دنبال بلیط هواپیما ارزان و چارتری باشید. البته این مساله شامل مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی مانند نوروز که تعداد مسافران زیاد است نمی‌شود. در تعطیلات حتی شرکت چارترکننده می‌تواند بلیط‌ هواپیما را گران‌تر از شرکت هواپیمایی نیز به فروش برساند.

بلیط هواپیما سیستمی

بلیط هواپیما سیستمی قیمت بیشتری نسبت به بلیط هواپیما چارتری برخوردارند، لیکن از مزایایی بهره می برند که خرید بلیط هواپیما را منطقی و موجه می نماید. مهم ترین ویژگی مثبت بلیط هواپیما سیستمی ثابت بودن نرخ فروششان است، و همین مساله باعث می شود تا افراد بتوانند، این بلیط هواپیما را برای بازه های زمانی طولانی تر، و ماه ها قبل از سفر خود، بلیط هواپیما خریداری نمایند و با خاطری آسوده، برای سفر خود آماده شوند. این ویژگی برای کسانی که قصد سفر به کشورهای خارجی با اخذ ویزا را دارند، بسیار مهم است، چراکه سفارت ها، بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر را، از هفته ها قبل از تاریخ سفر، مورد بررسی قرار می دهند. از دیگر مزایای بلیط هواپیما سیستمی، قابل تعویض بودن و حتی قابل استرداد بودن آن ها است. چه بسا افرادی که با خرید بلیط هواپیما چارتری و عوض شدن برنامه ی سفرشان، دچار ضررهای مالی بسیار شده اند. اما بلیط هواپیما سیستمی این امکان را برای افراد فراهم می کند، تا با تغییر برنامه ی سفر، به راحتی روز و ساعت پرواز خود را عوض کنند و با هیچ ضرر و زیانی مواجه نگردند. همچنین افراد می توانند، در صورت کنسل شدن سفر، بلیط هواپیما خود را پس داده و با پرداخت درصد کمی از مبلغ به عنوان جریمه، مابقی پول خود را دریافت نمایند.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس