کد خبر 911358
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹
وین رونی

وین رونی برای آخرین بار پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی انگلیس در شب خداحافظی وین رونی از میادین ملی، موفق شد با سه گل آمریکا را شکست دهد. آلمان نیز با همین نتیجه از سد روسیه گذشت.

پنج شنبه شب در نقاط مختلف جهان بازی های دوستانه ای برگزار شد که در مهمترین بازی ها، آلمان و انگلیس رقبای خود را شکست دادند. در ومبلی تیم ملی انگلیس در شرایطی که با ترکیب بازیکنان ذخیره خود به میدان رفته بود، موفق شد ۳-۰ آمریکا را شکست دهد. این بازی، مسابقه خداحافظی وین رونی از میادین ملی بود. ستاره سابق یونایتد در این دیدار برای صد و بیستمین و آخرین بار برای کشورش به میدان رفت. هر چند که او از ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت و از دقیقه ۵۸ جای لینگارد را گرفت.

در این بازی، ابتدا در دقیقه ۲۶ بود که لینگارد روی پاس دله الی با یک ضربه کات دار دیدنی موفق شد بازی را ۱-۰ کند. یک دقیقه بعد انگلیس گل بعدی را زد، سانچو ستاره جوان انگلیس، پاس خوبی را برای آرنولد داد و این بازیکن با یک ضربه محکم بازی را ۲-۰ کرد. در نیمه دوم نیز ویلسون روی سانتر دلف، توانست بازی را ۳-۰ کند تا انگلیس در شب خداحافظی رونی، یک برد دلچسب را کسب کند.

در دیگر بازی ها آلمان در خانه پذیرای روسیه بود که با سه گل سانه در دقیقه ۸، سوله در دقیقه ۲۵ و نبری در دقیقه ۴۰ موفق شد روسیه را ۳-۰ شکست دهد تا فشارها از روی لوو برداشته شد.

دیدار تیم های همسایه ایرلند و ایرلندشمالی با تساوی بدون گل پایان یافت. رژیم اشغالگر قدس با نتیجه ۷-۰ گواتمالا را مغلوب ساخت و لهستان در خانه با یک گل از جمهوری چک شکست خورد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس