کد خبر 911234
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
فیلم/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در گتوند خوزستان!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی در خصوص انتشار تصویر سه سارق بدل اندازی طلاجات از شهروندان خواست سارقان را شناسایی کنند.

به گزارش مشرق، در مورخه ۲۲ فروردین ماه سال جاری  پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه بدل اندازی از کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد به پایگاه سوم  پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی عنوان کرده بود : در حال تردد به سمت منزلم بوده که شخص ناشناسی جلوی مرا گرفت ؛ در حالیکه با شخص دیگری در حال صحبت کردن بود با نشان دادن یک عدد زنجیر طلا به من گفت این شخص می خواهد این زنجیر طلا را به قیمت پایین بفروشد و از من خواست که هوای فروشنده را داشته باشم تا او بتواند از مغازه برای خرید زنجیر طلا پول بیاورد؛ بعد از رفتن او، فرد دیگری آمد و از قیمت زنجیر طلا پرسید و مدعی شد قیمت این زنجیر در حال حاضر بالای ده میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بعد از این قضیه بود که صاحب زنجیر به من گفت: من زنجیرم را به این دو نفر نمی فروشم و با لفاظی توانست اعتماد مرا جلب کند و زنجیر را به قیمت پنج میلیون تومان و به قول خودش به قیمتی کمتر از قیمت بازار به من بفروشد که بعد از خرید زنجیر طلا بعد از مدتی متوجه تقلبی شدن زنجیر شدم و فهمیدم دو نفرخریدار و فروشنده با هم همدست و شریک بوده اند.

شکار تصویر متهم :

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات مالباخته موفق شدند در مراجعه به محل کلاهبرداری و در بازبینی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، تصویر سه متهم این پرونده را شناسایی کنند .

رئیس پایگاه سوم  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی در خصوص انتشار تصویر سه نفر سارقی که با شیوه بدل اندازی طلاجات اقدام به کلاهبرداری می کنند، بیان داشت: متهمان برای به فروش رساندن بدلیجات و در واقع انجام کلاهبرداری ، به عنوان فروشنده به طعمه های خود نزدیک شده  و در ادامه با لفاظی و ترفندهای خاص خود افراد مورد نظر خود را مجاب به خرید می کنند و در ادامه پس از فروش جنس  تقلبی در قالب جنس واقعی و به قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت ، به سرعت از متواری می شوند .

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، عنوان داشت: هماهنگی لازم جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهمان با بازپرس محترم شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۶ تهران انجام شده است ؛ لذا از شهروندان محترمی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شده و اطلاعاتی از مخفیگاه یا محل های تردد آنان دارند درخواست می شود تا اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۶۴۹ در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    21 1
    ببین طمع با طرف چی کار کرده! با خودت نگفتی چرا داره ارزون میفروشه؟! شاید سرقتی باشه!
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    16 1
    طلا فروش خسیس دوربین با کیفیت نصب کنید این تصاویر تار به چه دردی میخوره
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    23 1
    چقدر هم که واقعا هر سه نفرشان در این عکس قابل شناسایی اند ! مخصوصا اون سمت راستی که صورتش را شطرنجی کرده اید که دیگه خییییییلی قابل شناساییه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    10 3
    به من چه سربازان گمنام دارید بفرستید دنبالشون
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    8 0
    انصافا. خودتون اصلا چیزی تو عکس میبینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس