سردار حاجی زاده نمایه

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: فلسطینی‌ها ظرف ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی دست‌هایش را بالا گرفت و از این اتفاق می‌توانید به قدرت ایران پی ببرید.

به گزارش مشرق، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم و شهدای هوافضای سپاه که در حسینیه امام رضا (ع) برگزار شد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: مردم محاصره شده در غزه قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند.

وی افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی دست‌هایش را بالا گرفت و از این اتفاق می‌توانید به قدرت ایران پی ببرید.

سردار حاجی زاده با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص ناتوانی عربستان در تامین امنیت کشورش گفت: سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند اما ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هقته از بین می‌روید.

وی در ادامه با بیان اینکه همه مشکلات کشور قابل حل است تصریح کرد: اگر به شیوه شهدا برگردیم، در همه امور موفق خواهیم بود. قدرت ایران را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی سپاه اظهارداشت: ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، این قدرت بازدارندگی بسیار زیاد ما را نشان می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    34 7
    خدا قوت سردار
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    20 8
    خدا قوت سردار
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    32 4
    ماشالاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس