کد خبر 911172
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
فوتبال

علیرغم نگرانی هایی که در مورد انتقال دیدارهای پرسپولیس به نیم فصل دوم وجود داشت، این تیم تمام بازی های خود را پیش از اتمام نیم فصل برگزار خواهد کرد و در ۲۵ روز باید ۶ دیدار سخت را تجربه کند.

به گزارش مشرق، صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و انجام دو بازی رفت و برگشت در فینال مقابل کاشیما آنتلرز سبب شد تا سه دیدار  این تیم در لیگ هجدهم مقابل تیم های پیکان، ذوب آهن و سپاهان به تعویق بیافتد و در جام حذفی هم این تیم با وجود اینکه حضور سپاهان و داماش گیلانیان در نیمه نهایی قطعی شده، در صورتی که بخواهد به نیمه نهایی برسد باید در رشت مقابل سپیدرود برنده شود و در تهران هم از پدیده میزبانی کند.


به تعویق افتادن دیدارهای پرسپولیس و باز شدن پنجره این تیم که با اتمام نیم فصل تقارن پیدا خواهد کرد، این نگرانی را نزد برخی تیم های لیگ برتری ایجاد کرده بود که بازی آنها با پرسپولیس، پس از اضافه شدن خریدهای آنها برنامه ریزی شود و مدام در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره می کردند.


با این حال و با توجه به ناکامی سرخپوشان در فینال و عدم راهیابی آنها به جام باشگاه های جهان، مسئولان سازمان لیگ، برنامه دیدارهای معوقه این تیم را اعلام کردند و حالا برانکو ایوانکوویچ باید تیمش را آماده برگزاری ۶ دیدار سخت طی ۲۵ روز کند.

برطبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، برنامه های بازی های پرسپولیس طی ماه پیش رو و تا پایان نیم فصل به شرح زیر خواهد بود:


۲۸ آبان: پرسپولیس-پیکان


۴ آذر: پرسپولیس-تراکتورسازی


۸ آذر: ماشین سازی-پرسپولیس


۱۳ آذر: پرسپولیس-ذوب‌آهن


۱۸ آذر: سپاهان-پرسپولیس


۲۳ آذر: پرسپولیس-پارس جنوبی

برگزاری سه دیدار معوقه برابر پیکان، ذوب آهن و سپاهان و همینطور دو دیدار طبق روال برنامه ریزی شده برابر تراکتورسازی، ماشین سازی و پارس جنوبی جم در شرایطی که پرسپولیس با مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود روبرو شده، می تواند روزهای سختی را برای سرخپوشان در پیش داشته باشد.


 ضمن اینکه باید این نکته را هم در نظر گرفت که در جام حذفی هم هنوز سازمان لیگ برنامه مشخصی برای دیدار برابر سپیدرود اعلام نکرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس