کد خبر 911165
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
سوفا لندور

به‌دنبال پیروزی مقاومت و پس از کناره‌گیری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، وزیر مهاجرت این رژیم هم استعفا داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، پس از استعفای وزیر جنگ کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر مهاجرت این رژیم نیز از مقام خود کناره گیری کرد.

استعفای «سوفا لندور» (Sofa Landver) وزیر مهاجرت و جذب این رژیم پس از ان صورت گرفت که ساعاتی پیش رهبر حزب وی یعنی آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز از مقام خود کناره گیری کرده بود.

بیشتر بخوانید:

اتمام حجت با نتانیاهو درباره گزینه وزارت جنگ

وی یکی از اعضای مهم حزب دست راستی اسرائیل خانه ما (!) در کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شمار می رود که دومین قربانی کابینه نتانیاهو پس از شکست سنگین اخیر از گروه های مقاومت فلسطینی به شمار می آید.

این در حالیست که رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم امروز چهارشنبه نوشت: استعفای لیبرمن به دنبال موفقیت حماس در رویارویی با اسرائیل رخ داد و جنبش فلسطینی موفق به ساقط کردن کابینه اسرائیل شد.

در این گزارش آمده است: حزب خانه یهود از نتانیاهو خواسته است که نفتالی بنت رئیس حزب را به جای لیبرمن قرار دهد و آنرا شرط بقای در کابینه قرار داده است و این باوجود آن است نفتالی بنت عهده دار پُست آموزش در کابینه نتانیاهو هم هست.

گزارش مذکور می افزاید: خروج حزب اسرائیل خانه ما یعنی حزبی که رئیس آن لیبرمن است مفهومش این است که کابینه نتانیاهو فقط ۶۱ کرسی در کنیست خواهد داشت. با خروج حزب خانه یهودی به شکل مسقیم حکومت نتانیاهو به شکل مستقیم سقوط خواهد کرد و این مفهموش موافقت نتانیاهو با جایگزینی نفتالی بنیت به جای لیبرمن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    خود نتانیاهو هم استعفا میده اخه شما که مس سگ میترسید غلط میکنید وحشی بازی در میارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس