کد خبر 911121
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
عموی سولاری

دیگو مارادونا امروز ادعا کرد که سولاری دوام چندانی روی نیمکت رئال نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، باشگاه رئال مادرید روز گذشته تایید کرد که مربیگری سولاری از حالت موقت به دائمی تبدیل شده و با او قراردادی تا سال 2021 امضا شده است. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، سولاری در مذاکرات خود مبلغ دستمزد بالایی طلب نکرده و بدون توجه به مسائل مالی قرارداد امضا کرده است.

او که به صورت موقت جانشین لوپتگی شده بود، توانست رئال را به 4 برد متوالی رسانده و از بحران خارج کند. برخی همچون مارادونا معتقدند که رئال با او امسال به افتخار قابل ذکری دست پیدا نخواهد کرد و فصل بعد مربی دیگری روی نیمکت رئال خواهد بود.

ایندو سولاری، عموی سانتیاگو سولاری در واکنش به مصاحبه اخیر مارادونا گفت:« دیگو در دوران فوتبالش بازیکنی مهم و غیر قابل انکار بود ولی به عنوان مربی دوران موفقی نداشت. او دمدمی مزاج است و گاهی در مصاحبه های خود بدون فکر حرف می زند. البته هر اظهارنظری قابل احترام است ولی معتقدم سانتی در دوران فوتبالش بیشتر از مارادونا بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

مارادونا: از مربیگری رئال مادرید استقبال می‌کنم/ سولاری زودتر از حد تصور برکنار می‌شود

او در ریور قهرمان شد و سپس در رئال به همه جام ها رسید. سانتی در اینتر نیز طعم قهرمانی را جشید. او هر جا رفت قهرمان شد و حالا در مربیگری وارد چالش بزرگی شده است.

مربیگری در رئال بسیار بسیار دشوار است. همه دیدید که چه بر سر لوپتگی آمد. معتقدم برای اداره رختکن رئال، به مربی ای نیاز دارید که افتخارات زیادی در دوران فوتبالش کسب کرده باشد و ترجیحا تعداد جام هایش بیش از بازیکنان باشد. سولاری از جنس رئال است و فضای این تیم را مثل زیدان می شناسد. من و پدرش مربی هستیم و او ژن مربیگری را در خود دارد. او یک قهرمان و یک انسان بزرگ است و امیدوارم مارادونا با گذشت زمان به اشتباهش در مورد سانتی پی ببرد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس