نیمار و امباپه

افشاگری های اخیر فوتبال لیکس برای الخلیفی و سران قطری باشگاه پی اس جی بسیار گران تمام شده است و باید منتظر یک زلزله در باشگاه پاریسی بود.

به گزارش مشرق، امروز نشریه اکیپ فاش ساخت که یوفا دور تازه از تحقیقات در مورد باشگاه پاریسن ژرمن را شروع کرده است. پرونده ای که ماه ژوئن بسته شده بود، بار دیگر باز شده و این بار ممکن است تبعات سنگینی برای باشگاه پاریسی داشته باشد.

دور قبلی تحقیقات یوفا در مورد نقل و انتقالات پی اس جی بدون نتیجه پایان یافت و اعلام شد که این باشگاه فیرپلی مالی را نقض نکرده است اما اخیرا اطلاعات فاش شده توسط فوتبال لیکس نشان داد که پی اس جی از حمایت های مالی پشت پرده دولت قطر سود می برده و جذب نیمار و امباپه بدون این حمایت ها غیرممکن بود.

بیشتر بخوانید:

رسوایی بزرگ در انتظار نیمار و یارانش

تحقیقات جدید به احتمال زیاد راز خرید 222 میلیون یورویی نیمار و 180 میلیون یورویی امباپه را برملا کند که در این صورت اخراج از لیگ قهرمانان و محرومیت های سنگین دیگر در انتظار پی اس جی خواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد، مشخص نیست که آینده نیمار و امباپه در پاریس چه خواهد شد. هر دو با هدف قهرمانی در چمپیونزلیگ، قید رئال و بارسا را زدند و به این تیم پیوستند. هدف نهایی خود باشگاه نیز فتح لیگ قهرمانان است و در صورت جریمه یوفا، شرایط باشگاه متزلزل تر از همیشه خواهد شد.

پی اس جی همچنین در خطر محرومیت از نقل و انتقالات نیز قرار دارد.

طبق ادعای نشریه فرانس 2، فیفا به زودی تحقیقات خود را درباره جذب غیرقانونی بازیکنان زیر سن قانونی توسط پاری سن ژرمن، آغاز خواهد کرد.

فوتبال لیکز در ادامه افشاگری های خود مدعی شد که در سال 2015، زمانی که پاری سن ژرمن، کایز رویز، بازیکن 12 ساله را از بارسلونا خریداری کرد، با اعطا یک شغل سوری به پدرش، از قوانین فیفا تخطی کرده است.

پاری سن ژرمن برای خرید این بازیکن 12 ساله، 13 هزار یورو به بارسلونا پرداخت کرد و 400 هزار یورو نیز به او و خانواده اش پرداخت که همین موضوع شک و شبهاتی برای فیفا به وجود آورد. در صورتی که اتهام باشگاه پاریسی ثابت شود، آنها احتمالا با محرومیتی مشابه با رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید که دو پنجره از شرکت در نقل و انتقالات محروم شده بودند، روبرو خواهند شد.

در زمان حضور کایز رویز در بارسلونا، به خاطر محرومیتی که گریبان گیر باشگاه بود (محرومیت از خرید بازیکن در تابستان 2014 و زمستان 2015)، رویز که به تازگی به باشگاه پیوسته بود، به خاطر غیراروپایی بودن اجازه بازی کردن پیدا نکرد و باشگاه باید تا 16 سالگی صبر می‌کرد تا بتواند از او استفاده کند. همین باعث شد که جدایی او میسر شده و راهی پاری سن ژرمن شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس