کد خبر 910964
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
مظلومی شفر

سرمربی سابق استقلال گفت: متأسفانه در جامعه این‌گونه القا شده که کمیته فنی با شفر مشکل دارد، اما ما هیچ مشکلی با شفر نداریم و به او کمک هم خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در خصوص اینکه آیا قرار است جلسه کمیته فنی در روزهای آینده برگزار شود یا خیر گفت: ما طبعاً بین خودمان جلسات کمیته فنی داریم. قرار نیست در همه جلسات شفر حضور داشته باشد، بنابراین خودمان باید بعد از بازی با ماشین‌سازی نشستی را برگزار کنیم. نیم‌فصل در راه است و طبیعتا باید جلساتی را با یکدیگر داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که دیدگاه شفر نسبت به کمیته فنی چیست، گفت: دیدگاه او از ابتدا خوب و مثبت بود، کمیته فنی مشکلی با شفر ندارد و دلیلی نیست که با او مشکل داشته باشیم. آیا شما حرکتی از کمیته فنی دیده‌اید؟ متأسفانه در جامعه این‌گونه القا شده که کمیته فنی با شفر مشکل دارد، اما ما هیچ مشکلی با شفر نداریم و به او کمک هم خواهیم کرد.

سرمربی سابق استقلال تأکید کرد: استقلال در نیم‌فصل نیاز به بازیکن دارد و باید تقویت شود. از طرفی فکر می‌کنم کادر فنی هم باید تقویت شود باید در مورد این مسائل در کمیته فنی صحبت و بحث کنیم اما هیچ وقت دخالتی در کار سرمربی تیم نداریم.

مظلومی در خصوص اینکه شایعاتی پیرامون حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال مطرح شده است، گفت: ما هنوز گزینه‌ای انتخاب نکرده‌ایم، ولی اعتقاد دارم یک سری گزینه جوان هستند که می‌توانند به استقلال کمک کنند و از کنار شفر کار یاد بگیرند. مجیدی هم یکی از این گزینه است چون او هم در استقلال زحمات زیادی کشیده، خود شفر هم دوست دارد شفر تقویت شود.

وی در خصوص غیبت بازیکنان متعدد در تمرینات این روزهای استقلال و آیا مشکلی در این زمینه به وجود می‌آید یا خیر، گفت: طبیعتا وقتی تیم با بازیکنان کمتری تمرین کند کارش سخت‌تر می‌شود، چند بازیکن در تیم ملی حضور دارند و یکی دو نفر هم آسیب‌دیده هستند ولی باید با شرایط کنار آمد.

سرمربی سابق استقلال در خصوص اینکه این تیم چقدر در نیم‌فصل تغییر خواهد کرد، افزود: اعتقاد من در کل این است که تیم در نیم‌فصل نیاز به بازیکن دارد و اگر خود شفر هم بخواهد و شخصی را معرفی کند، ما او را به مدیرعامل باشگاه برای حضور در کادر فنی معرفی خواهیم کرد.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسات کمیته فنی صحبتی پیرامون بازگشت تیام و جباروف مطرح شده است، اضافه کرد: من در سایت‌ها می‌بینم که در مورد این موضوع مطلب می‌نویسند اما در کمیته فنی صحبتی انجام نشده است. شاید باشگاه خودش پیگیر این مسئله بوده اما به ما چیزی اعلام نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    0 0
    جناب مظلومی وقت بخیر، ایمون زائد سلام دارند خدمتتون. تو عمرت اینجور نخورده بودی، خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس