الحشد الشعبی

یک فرمانده عملیات « الحشد الشعبی» می‌گوید در عملیات موشکی این نیروها علیه داعش در خاک سوریه دست‌کم ۱۳ تروریست کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق، یکی از مسئولان گروه «الحشد الشعبی» در غرب الانبار روز دوشنبه اظهاراتی را درباره حملات موشکی نیروهای آن به مواضع داعش در داخل اراضی سوریه عنوان کرد.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات نیروهای الحشد الشعبی (نیروهای داوطلب مردمی عراق) در غرب الانبار گفت که با حملات موشکی به پایگاه‌های داعش در خاک سوریه، ۱۳ عنصر تروریستی کشته شده و ۷ تروریست دیگر زخمی شده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

تقویت حضور نیروهای الحشد الشعبی در مرزهای سوریه

 وی افزود: «مواضع داعش در مناطق سوری "المراشدة"، "موزان وسوسة" و "الباغوز الفوقانی" هدف دقیق موشک‌های الحشد قرار گرفته‌اند که در نتیجه آن یک بیمارستان میدانی و انبار سلاح تروریست‌ها منهدم شده است.»

به گزارش شبکه خبری المنار، فرمانده عراقی تاکید کرد، در این حمله موشکی، یک بیمارستان منهدم و ۱۳ نفر از عناصر داعش کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

الحشد الشعبی عراق پیشتر گفته بود که با تمام توان در نوار مرزی مشترک با سوریه برای مقابله با هرگونه نفوذ احتمالی تروریست‌ها، حضور خواهد داشت.

اواخر اکتبر گذشته، در پی سقوط مقرهای «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) به دست داعش در نزدیکی مرزهای مشترک سوریه و عراق، نیروهای الحشد الشعبی عراق به حالت آماده باش در مرزها درآمدند و به منظور مقابله با هرگونه وضعیت فوق‌العاده‌ای، حضور این نیروها در مرز تقویت شد و شمار زیادی نیرو به این مناطق اعزام شدند، تا در صورت سوء استفاده داعش از فضای نامناسب برای نفوذ به خاک عراق یا حمله به نیروهای الحشد، آمادگی‌های لازم وجود داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 0
    در سوریه خطر داعش نیست دیگه خطر تروریستهای دموکرات و اربابشون امریکا و تروریستهای ادلب هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس