کد خبر 910480
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
فوتبال

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی جالب توجه صفحات اینستاگرام خود را غیر فعال کردند.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که یک نکته توجه نمایندگان رسانه‌های گروهی را جلب کرد: «ملی پوشان و کادر فنی مصاحبه نمی‌کنند».

این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان تیم ملی بعد از پایان تمرین در اقدامی عجیب و البته به صورت متحد صفحات مجازی خود را در اینستاگرام غیر فعال کردند. پیش از این شاهد هماهنگی در بین بازیکنان تیم ملی در مصاحبه‌ها یا مسائل دیگر بودیم اما اعتراض امروز نوعی اعتراض جدید بود.

طبق اطلاعات خبرنگار ما اقدام متحد بازیکنان تیم ملی یک دلیل مهم دارد. اینکه ملی پوشان از مسئولان ناراحت هستند. بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی انتظار داشتند پاداش‌های جام جهانی آنها پرداخت شود و البته مسئولان نیز با شروع دور جدید تمرینات برای جام ملت های آسیا سری به آنها و تمرینات تیم ملی بزنند اما این اتفاق رخ نداده است.

تیم ملی فوتبال ایران این روزها برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می شود و ملی پوشان روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ترینیداد و توباگو در یک دیدار دوستانه خواهند رفت. از سوی دیگر برخی از اعضای تیم ملی اعتقاد دارند در زمانی که تیم ملی فوتبال راهی جام جهانی شد خیلی از مسئولان در کنار آنها عکس‌های یادگاری می‌انداخته و وعده‌هایی دادند اما با به پایان رسیدن مسابقات جام جهانی وعده ها فراموش شد. به همین دلیل ملی پوشان در اقدامی جالب و البته جدید با غیر فعال کردن صفحات مجازی خیلی راحت اعتراض خاموش خود را به گوش مسئولان رساندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس