کد خبر 910428
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
رشید مظاهری

گلر ذوبی ها معتقد است پاسخ پنج سال فعالیت او، صحبت هایی نبود که مدیرعامل تیم علیه او می کرد. مظاهری معتقد است که حرف های آذری را باید به عنوان پایان همکاری او و تیم تلقی کرد.

به گزارش مشرق، رشید مظاهری را می توان یکی از مهمترین دروازه بان های حاضر در فوتبال ایران دانست. گلر گچسارانی فوتبال ایران یکی از دروازه‌بان‌های مورد نظر کارلوس کی روش در سال های اخیر بوده و در نهایت با حضور در لیست نهایی این مربی موفق شد افتخار حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه خود به ثبت برساند. حالا این گلر پس از حضور در دو اردوی قبلی، این بار بین سایر بازیکنان قرار نگرفت تا شرایط برای او جهت رسیدن به لیست تیم ملی سخت تر از قبل شود.


از طرف دیگر امروز مدیرعامل ذوبی ها در مصاحبه ای برای اولین بار در سال های اخیر به انتقاد از این دروازه بان تیم خود پرداخت و عنوان کرد در صورتی که او تمرکز ایستادن درون دروازه این تیم را ندارد می تواند از جمع سبزپوشان جدا شود. پس از انتشار این صحبت با رشید مظاهری به صحبت پرداختیم. گلر ذوبی ها که مغموم تر از همیشه پاسخگوی تلفن خود شد درباره اتفاقات اخیر ذوب آهن و حرف های امروز آذری به صحبت پرداخت.


آذری مساله ای خانوادگی را رسانه ای کرد

از صبح امروز همه دوستان و آشنایانم برای من مصاحبه آقای آذری را می فرستند و بارها حرف های ایشان را در رسانه ها خواندم. واقعا نمی دانم چه بگویم، اصلا این انتظار را نداشتم که آقای آذری مساله ای خانوادگی را این قدر راحت رسانه ای کرد. مگر تا به الان موضوعاتی اینچنینی در تیم ما وجود داشت؟ من پنج سال برای تیم ذوب آهن به میدان رفتم مگر تا الان برای تیم مشکل سازی کردم؟ وقتی ایشان این گونه در رسانه ها صحبت می کند یک مساله درون تیمی را رسانه ای کرد می کند و من از مدیر باتجربه ای مانند آقا سعید تعجب می کند.


همسرم از صبح شوکه شده

همه این سال ها یا در اردوهای تیم ملی بودم یا به همراه ذوب آهن در بازی های داخلی و خارجی حضور داشتم. هر آن چیزی که بود در کنار خانواده ام نبودم. همسرم از صبح شوکه شده و می گوید نتیجه همه این سال ها تلاش برای ذوب آهن این بود؟ مسلما من هم حرفی برای گفتن ندارم.


حرف های آذری یعنی باید از ذوب آهن بروم

با حرف هایی که آقای آذری زدند دیگر باید به فکر جدایی از ذوب آهن باشم. نمی دانم شاید پنج سال حضورم در این تیم کافی باشد و تیم دیگر من را نخواهد. کاری که من باید از اول فصل می کردم اما این کار نکردم تا الان پشیمان شوم و این اتفاقات بیفتد.


همه دیدند من با جان و دل تلاش می کنم

من سال ها تلاش کردم و سخت در تمرین بودم تا بتوانم خودم را به سطح اول فوتبال ایران برسانم. خداراشکر می کنم که هنوز هم به پیشرفت و رشد فکر می کنم و به غیر از حضور در تیم ملی و جام جهانی، اهداف بزرگتری دارم که قطعا به آنها خواهم رسید. حالا می بینم که به راحتی من را زیر سوال می برند به شدت ناراحت می شوم. آن هم آقای آذری که در همه این سال ها شاهد بوده من با جان و دل در خدمت تیمم بودم.


افتخار می کنم پیراهن ذوب را به تن داشتم

خوشبختانه در دوره ای به ذوب آهن رسیدم که این تیم هم از افول درآمد و با هم توانستیم به افتخارات زیادی دست پیدا کنیم. دو قهرمانی جام حذفی، چند دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نایب قهرمانی لیگ برتر و تعدادی از عناوین انفرادی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همه افتخاراتی بود که من با ذوب اهن به آنها دست پیدا کردم و به پوشیدن پیراهن این تیم نیز افتخار می کنم.


دست هایی در کار است تا من را در ذوب خراب کند

اما این روزها می بینم نیرویی به دنبال این است تا هم من را در تیم خراب کند و هم تیم را از راهش دور کند. البته درباره خودم که می توانم بگویم موفق شدند. وقتی مدیرعامل ما تحت تاثیر اتفاقات این گونه درباره من صحبت می کنند یعنی آنها موفق شدند در تیم تفرقه به وجود بیاورند. در دو بازی اخیر ما چند گل خوردیم که حداقل دو گل آن را من کاملا مقصر بودم. اما بروید بازبینی کنید و ببینید که رشید در کدام گل ها مقصر بوده است؟ یعنی در تمام گل هایی که ذوب آهن دریافت کرده من مقصر بودم که حالا اینگونه صحبت می شود؟


ادعایی ندارم ذوب آهن برای شما

حالا به تمام آنهایی که به دنبال بر هم زدن این رابطه درست و منطقی بودند می توانم بگویم بفرمایید کل باشگاه ذوب آهن برای شما، من کسی نیستم که بخواهم ادعایی داشته باشم گردنم هم از مو نازک تر است. دلتان می خواست من در ذوب آهن نباشم که به هدفتان رسیدید. حالا این شما و این تیمی که در سال های اخیر همیشه افتخار آفریده.


زندگی برایم کنار خانواده ام معنی می دهد

آقای آذری و همه مربیان من را به خوبی می شناسند. تا کنون کوچکترین حاشیه فوتبالی و غیر فوتبالی نداشتم و امکان نداشته بخواهیم تیم را به دردسر بیندازم. اخلاق برایم مهم بوده و زندگی برای من در کنار همسر و فرزندانم معنی می دهد. حالا آقای مدیرعامل که من را خوب می شناسد ای کاش اینگونه درباره من نمی گفتند که بقیه فکر کنند با چه بازیکن پرحاشیه ای روبرو هستند.


هر پیشنهادی که داشتم گفتم باید با باشگاه صحبت کنند

در جام جهانی حضور یافتم و فکر می کنم اشتباه هم کردم چرا که خیلی ها پس از آن نمی دانم چرا ناراحت شدند. در ابتدای فصل هم چند پیشنهاد خیلی خوب داخلی و خارجی داشتم اما به خاطر اینکه در همه این سال ها سعی در حرفه ای بودن داشتم با هر کسی برای انتقال من به سایر تیم ها ارتباط برقرار می کرد می گفتم باید با باشگاه صحبت کنید. من به ذوب آهن متعهد هستم.


ای کاش اول فصل می رفتم تا شخصیتم خراب نشود

حالا هم گویا به آخر خط رسیدیم. یعنی حرف های آقای آذری این را نشان می دهد. همانطور که گفتم ادعایی ندارم. خدابزرگ است و قطعا می توانم همچنان برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم. گویا این طور خواستند که من از ذوب آهن جدا شوم و من در برابر تقدیر سر تعظیم فرود می آورم. بهرحال همانطور که گفتم ای کاش این اتفاق در ابتدای فصل می افتاد تا این شخصیت من خراب نشود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس