کد خبر 910397
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
سیدحسین حسینی بیرانوند مظاهری

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای لیگ هجدهم قصد جدایی از این تیم را داشت به احتمال زیاد نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت تا معادلات دروازه‌ها بهم بریزد.

به گزارش مشرق، با اتمام بازی های پرسپولیس در رقابت های فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا که منجر به نایب قهرمانی سرخپوشان شد بار دیگر صحبت‌هایی در خصوص آینده برخی بازیکنان این تیم بر سر زبان ها افتاده است.

نفر اولی که در محافل خبری صحبت هایی درباره لژیونر شدنش بر سر زبان ها افتاده مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران است. علیرضا بیرانوند پس از نمایش درخشان خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیشنهاد چند تیم اروپایی روبرو شد. اما قراداد بلند مدت وی با پرسپولیس و همچنین محرومیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات سبب شد تا بیرانوند تصمیم به ماندن در پرسپولیس بگیرد.

سنگربان سرخپوشان پایتخت که در ادامه بازی های این فصل پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد قابل قبولی داشته است احتمال دارد تصمیم به ترک پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بگیرد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که به قول خود وفا کرد و در این تیم ماند تا محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات پایان پیدا کند حالا می خواهد جاه طلبی اش را در فوتبال اروپا دنبال کند.

نکته جالب توجه رقبای بیرانوند در لیگ برتر و تیم ملی هستند که بدشان نمی آید با رفتن وی از پرسپولیس جایش را در تیم پرطرفدار پایتخت بگیرند.

رشید مظاهری که به واسطه عملکرد ضعیف خود در هفته های اخیر جایی در لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران ندارد احتمالا با رفتن بیرانوند از پرسپولیس به این تیم بپیوندد.

صحبت های سعید آذری مدیرعامل باشگاه  ذوب آهن که اعلام کرده است مظاهری تمرکز لازم را در این تیم ندارد و هر تیمی بخواهد می تواند برود گواه این ادعاست که سنگربان ذوبی ها بعید نیست با رفتن بیرانوند به اردوگاه سرخ ها در تهران نقل مکان کند.

دروازه‌بانی که شاید می خواهد راه بیرانوند را برای حضور فیکس در تیم ملی طی کند. در صورت تحقق این اتفاق هیچ بعید نیست فعل و انفعالات دیگری هم برای سایر دروازه بان ها بیفتد.

سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال که از جایگاه خود در این باشگاه چندان راضی به نظر نمی رسد می تواند یکی از گزینه های ذوبی ها شود. همچنین محمدرضا اخباری که تا دوسال پیش یکی از سنگربانان اصلی تیم ملی بود بدش نمی آید بازگشت باشکوهی به لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس