کد خبر 910291
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
دستگیری

معاون مبارزه با سرقت وسایل‌نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری گروهی از سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با بهره‌گیری از سیستم GPS نصب شده بر روی یکی از خودروهای مسروقه خبر داد .

به گزارش مشرق، در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در منطقه شرق تهران، پروندای مقدماتی با موضوع "سرقت خودرو" تشکیل و برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره بیستم مطلع شدند که مالباخته به صورت جداگانه نسبت به نصب دستگاه GPS بر روی خودرو شخصی‌اش اقدام کرده که بلافاصله با بهره‌گیری از این سیستم، محل خودرو مسروقه داخل یک باغ در شهرستان بومهن شناسایی شد و کارآگاهان اداره بیستم با اخذ نیابت قضایی به این محل مراجعه و ضمن کشف و توقیف خودرو مسروقه، موفق به دستگیری فردی به نام یاسر (30 ساله) شدند. 

بیشتر بخوانید:

زمین‌گیر شدن سارقان خودرو با تیراندازی پلیس

سرقت در پوشش «پیک موتوری رستوران»+ عکس

یاسر در اعترافاتش با معرفی یکی از سارقین سابقه‌دار در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو به نام "سعید" عنوان داشت که خودروی مسروقه را از او دریافت کرده است که در ادامه سعید نیز در شهرستان بومهن دستگیر و به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سعید پس از دستگیری در اعترافاتش عنوان کرد که تاکنون بیش از 100 فقره خودرو اعم از پژو 405، پژوپارس، سمند، پراید و ... را سرقت کرده و پس از باز کردن لوازم خودرو اعم از باطری، رادیو پخش، سیستم صوتی، کامپیوتر خودرو (ای.سی.یو) و ...، خودروهای مسروقه را در  مکانهای خلوت رها کرده است.

سعید در ادامه اعترافاتش گفت که اموال مسروقه را به واسطه یکی از دوستانش به نام حبیب و  از طریق سایت دیوار به فروش رسانده است که حبیب نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر قابل دیگری از اموال مسروقه متعلق به انواع خودروها کشف شد.

سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایل‌نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به دستگیری متهمان و اعترافات جدید به دست آمده از آنها، تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی از  سوی این گروه از سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    8 0
    آفرین ! به این میگن مالباختهء زرنگ !
  • سیروس میرزایی کله سواری IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    4 1
    سلام به همگی ماموران نیروهای زمینی انتظامی انشاالله همیشه زنده باشید همیشه براتون دعای خیر میکنم سایه تان بالای سر زن وبچه هایتان باشه نفرین بر دزدان قاچاقچیان مواد مخدر
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
      2 0
      نیروهای زمینی!!! انتظامی !!?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس