کد خبر 909319
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
جودو

قرعه کشی مسابقات گرند پری جودو در حالی برگزار شد که نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش مشرق، مسابقات گرندپری جودو در حالی از صبح فردا (جمعه) به میزبانی ازبکستان آغاز خواهد شد که در دوره از مسابقات ۳۵۲ جودوکار از ۴۷ کشور به مدت سه روز به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم قرعه کشی این رقابتها عصر امروز پنجشنبه ۱۷ آبان ماه برگزار شد و طی آن جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند. 

فردا جمعه ۱۸ آبان ماه در روز نخست جودوکاران ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم در بخش مردان به روی تاتامی می روند. در وزن ۶۰- کیلوگرم که ۲۲ جودوکار ثبت نام کرده اند، ابوالفضل محمودی دور نخست استراحت دارد و سپس با «عروض بایف» از کشور میزبان پیکار می کند. این ازبکی با رنکنیگ ۲۴ دنیا مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ و برنز جهانی ۲۰۱۷ را در کارنامه دارد. 

در وزن ۶۶- کیلوگرم نیز  ۳۰ جودوکار حضور دارند که محمدرضا صدیقی در مبارزه نخست باید با «نجات شیخ علیزاده» از آذربایجان با رنکنیگ ۲۸ جهان و برنز رقابتهای جهانی ۲۰۰۵  قاهره پیکار کند.  صدیقی در صورت برتری به دیدار برنده ایتالیا و چین تایپه می رود. 

شنبه ۱۹ آبان ماه در روز دوم این رقابتها مهدی فتحی پور تنها نماینده ایران است که در وزن ۸۱- کیلوگرم، جایی که ۳۶ جودوکار حضور دارند در نخستین مبارزه به مصاف«باشموف» جودوکار ۱۷ ساله ترکمنستان با مدال نقره نوجوانان آسیا می رود. 

یکشنبه در روز پایانی هم تیم کشورمان دو نماینده دارد. ایمان نیک اقبال دارده مدال نقره و برنز ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ جوانان آسیا در وزن ۹۰- کیلوگرم به روی تاتامی می رود. در این وزن ۲۹ جودوکار حضور دارند که نیک اقبال به مصاف «اسلام بازبایف» از قزاقستان می رود. این جودوکار قزاق با رنکنیگ ۱۵ چهار مدال نقره و برنز آسیا و ۶ طلا و برنز گرندپریها را در کارنامه دارد. 

حمید رضا ملک زاده هم در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که طلای نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۵ دور نخست استراحت دارد و سپس با «یرسیل خاشیبایف» از قزاقستان می رود. در این وزن هم ۱۷ جودوکار حضور دارند. وی در صورت برتری ، به مصاف برنده مبارزه جودوکاران ازبکستان و قزاقستان می رود. 

تیم ملی جودو ایران با ۵ نماینده و با هدایت محمد منصوری در این مسابقات حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس