کد خبر 906531
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱
والیبال

والیبال ایران جهانی و المپیکی است و نباید اجازه داد برخی با حرکات ناپخته و گفتار ناشیانه‌شان آن را در یک رشته عقب مانده کاهش دهند.

مشرق-
وقتی اتفاقات اخیر والیبال را که همه دیدند و شنیدند، بررسی و تحلیل کنیم، آن وقت خیلی راحت و روشن متوجه می‌شویم دلیل افت و پسروی اخیر تیم ملی والیبال چیست و در کجاست.

معلوم شد که فضای مسموم ناشی از باند بازی و بازیکن سالاری از درون مثل خوره بر حال و هوای این تیم حاکم شده است. معلوم شد که در والیبال، این رشته در حال رشد و پیشرفت، عده‌ای خود و جایگاه خود را گم کرده و گنده‌تر از دهانشان حرف می‌زنند و پا را از گلیمشان فراتر گذاشته‌اند و ... خلاصه معلوم می‌شود و این نتیجه عاید می‌شود که اگر مدیران والیبال، مسئولان ورزش، شخص وزیر ورزش درباره این باندبازی‌ها و باندبازها و طرف‌کشی‌های تهوع‌آور، این مداخله‌گری به سبک و روش قداره‌بندان و باج‌گیران نسبت به یک تصمیم مدیریتی، قرص و محکم نایستند و شر این جماعت زیاده‌خواه و پرمدعا و تخریب‌گر و سمپاشی آنها- که هر چه دارند و هر که هستند از قبل همین والیبال است- را از سر والیبال کم نکنند ... والیبال رو به رشد و پیشرفت ایران ضربه سنگینی خواهد خورد و در مسیر بیراهه و پسروی قرار می‌گیرد ...

باید دید آیا مدیران والیبال و ورزش، با شجاعت و درایت به وظیفه و مسئولیت مدیریتی خود عمل می‌کنند یا راه محافظه‌کاری و مماشات و ماست‌مالی در پیش می‌گیرند؟ مسئولان و مدیران والیبال و ورزش هراس به خود راه ندهد، آسمان ورزش و والیبال ایران مملو از چهره‌های مستعد و تواناست که به راحتی می‌توانند جای بعضی پا به سن گذاشته‌هایی که با اینکه عمر ورزشی‌شان در حال تمام شدن است اما جایگاه و حد خود را نمی‌دانند، بگیرند و خیلی زود لیاقت و شایستگی خود را اثبات و مسیر افتخار والیبال ایران را تداوم بخشند.

نکته آخر اینکه والیبال ایران جهانی و المپیکی است، نباید اجازه داد برخی با حرکات ناپخته و گفتار ناشیانه شان آن را در یک رشته عقب مانده کاهش دهند ...

منبع: کیهان ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    1 6
    منفی لایک
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    11 1
    آقا از دهداری یاد بگیرید. همه رو انداخت بیرون. بریزید اینا را دور. انقدر جوون خوب و بی ادعا هست تو مملکت
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    0 7
    این حرفهابایددرموردسیاست بازهای دغل ،نالایق،بی عرضه ی مفت خورگفته بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس