جبهه مردمی

کانون ورزشکاران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پی موفقیت ورزشکاران کشورمان در «پارا المپیک آسیایی» جاکارتا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، کانون ورزشکاران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پی موفقیت ورزشکاران کشورمان در «پارا المپیک آسیایی» جاکارتا بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: مردان و زنانی که با شعار ” توکل و تلاش “با سلاح ایمان و غیرت پا در میدان رقابت در پهناورترین قاره جهان نهادند و به بلندای عزت ایرانیان پرچم پرافتخارجمهوری اسلامی ایران را ۱۳۶ بار به اهتزاز در آوردند .

این عزیزان چه وابستگی و دلدادگی با میهن عزیز اسلامی و مردم پاک نهاد آن داشتند که نام کاروان را با یاد شهید  سرافراز سردار حاج حسین همدانی برجسته ومتبرک ساختند .

این توفیق وکسب مقام سوم در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۸و موفقیت پیاپی ورزشکاران در ۱۳ رشته ورزشی و مدال آفرینی را باید،پاسخگویی مناسب این حماسه آفرینان عزیز برای حمایتهای همه جانبه ملت بزرگ ایران اسلامی و بویژه دعای خیر و حمایتهای مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست .

وچه شایسته است که این کاروان ورزشی قدر شناس محبت ها و  خیر خواهی های مردم کشورشان و حمایت های مسئولان شان بوده اند که امید و تعالی را سوغات سفرشان کرده اند .

این موفقیت بزرگ را به همه اعضای این کاروان ورزشی ،رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مدیران و مسئولان رشته های مختلف شرکت کننده و کمیته ملی پارا المپیک کشور تبریک عرض نموه و آرزوی توفیق روزافزون برای همگان از درگاه حضرت حق مسالت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس