کد خبر 904575
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
استقلال ایران و السد قطر

تیم فوتبال السد قطر در حالی در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که دروازه‌بان اول این تیم محروم است.

به گزارش مشرق، با توجه به غیبت دروازه‌بان اول و ملی‌پوش باشگاه السد که در بازی رفت به دلیل دریافت کارت زرد دوم شانس حضور در مسابقه برگشت نیمه نهایی را از دست داد، مشعل برشم، دروازه‌بان جوان السد شانس اول حضور درون دروازه این تیم به شمار می‌رود.

برشم همان دروازه بان جوانی است که در بازی رفت مرحله قبل مقابل استقلال درون دروازه السد قرار گرفت و یکی از عجیب‌ترین گل‌های خورده فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خودش ثبت کرد. بر این اساس حضور این دروازه‌بان که اصلی‌ترین گزینه فریرا محسوب می‌شود به نوعی می‌تواند موجب امیدواری مهاجمان پرسپولیس باشد.

برشم با این وجود که دروازه‌بان پرتحرک و چالاکی است اشتباهات فنی زیادی را در طول بازی‌های گذشته از خودش نشان داده، به طوری که روی دفع توپ‌های بلند همچنین شوت‌های از راه دور و بازی با پا بسیار نامطمئن نشان می دهد.

شاگردان برانکو که با برد یک گله در بازی رفت از شرایط بهتری برای صعود برخوردار هستند به گلزنی در این بازی برای اطمینان از صعود چشم دوخته‌اند و بر همین اساس به نظر می‌رسد با توجه به جو قابل انتظار ورزشگاه آزادی روز سخت مشعل برشم کامل می‌شود. با این وجود جهاد محمد سومین دروازه‌بان السد نیز شانس حضور در این مسابقه را خواهد داشت هرچند در این فصل کمتر به بازی گرفته شده و به نظر نمی رسد برای چنین مسابقه حساسی انتخاب اول کادر فنی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس