کد خبر 904536
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
ورزشگاه آزادی

روزنامه استاد الدوحه قطر تاریخچه دیدارهای ملی و باشگاهی فوتبال این کشور در ورزشگاه آزادی تهران را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه استاد الدوحه قطر در آستانه بازی برگشت تیم السد دوحه برابر پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مطلبی با عنوان «السد یک بار این‌کار را کرد (شکست استقلال)، آیا آن را تکرار می‌کند، چرا قصه و داستان‌هایی از ورزشگاه آزادی نداریم» نوشت: بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در دوحه پایان یافت و شانس صعود السد به فینال لیگ قهرمانان آسیا با حریف همچنان 50 - 50 است و برای بازگشت به مسیر نیاز به یک گل دارد. تیم‌های فوتبال باشگاهی قطر فقط 2 بار در ورزشگاه آزادی تهران پیروز شدند که نخستین آنها پیروزی تیم الجیش قطر برابر نفت تهران در رقابت‌های انتخابی سال 2016 میلادی با نتیجه 3 بر یک بود. دومین‌بار نیز تیم السد موفق شد تیم استقلال را مدتی قبل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مشابهی شکست دهد. السد تنها تیمی است که در در یک بازی رسمی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران پیروز شده است.

این روزنامه قطری سپس اینوگرافی از تاریخچه بازی‌های تیم‌های ملی و باشگاهی این کشور در ورزشگاه آزادی تهران منتشر کرد که در مجموع شامل 26 بازی است. در 20 بازی تیم‌های باشگاهی قطر شامل السد، الجیش، الدحیل، ام‌صلال، الریان، الغرافه و الوکره در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و نفت رفتند. در شش بازی باقی‌مانده ورزشگاه آزادی تهران نیز تیم ملی فوتبال قطر به مصاف تیم ملی ایران رفته است.

در مجموع 26 بازی برگزار شده تیم‌های ملی و باشگاهی قطر در ورزشگاه آزادی تهران 2 پیروزی، 8 تساوی، 16 شکست، 15 گل‌زده، 47 گل خورده و 5 کلین‌شیت حاصل شده است.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس