کد خبر 904533
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
یک پای پرسپولیس در فینال

محسن خلیلی مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: السد چون استقلال را با نتیجه ۳ بر یک در آزادی شکست داده امیدوار است همین نتیجه را هم مقابل پرسپولیس کسب کند.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی در مورد بازی فردا (سه‌شنبه) پرسپولیس مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بدون تردید این مسابقه یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس در تمام ادوار این باشگاه است. تیم برانکو برای دومین سال متوالی راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده و فرصت فراهم است تا برای اولین بار به فینال این مسابقات صعود کند. پرسپولیس باید بازی رفت را فراموش و به این فکر کند که السد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و همه قدرت خود را در این بازی به کار خواهد گرفت. آنها به گفته خودشان این فصل برای قهرمانی در آسیا تیم خود را بسته‌اند و هنوز امید زیادی دارند این اتفاق رخ دهد.

السد دلخوش به شکست استقلال است
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه السد پیروزی در ورزشگاه آزادی را تجربه کرده است، یادآور شد: زمان زیادی از بازی خوب السد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی نگذشته و در واقع آنها امیدوارند این اتفاق را این بار مقابل پرسپولیس تکرار کنند. شاید این موضوع تنها امید السد برای بازی برگشت با پرسپولیس باشد. در بازی رفت هدف السدی‌ها این بود که از نبود حسین ماهینی استفاده کرده و از جناح راست به پرسپولیس ضربه بزنند اما بازی خوب سیامک نعمتی نقشه‌های آنها را بر هم زد. در واقع آنها فکرش را نمی‌کردند نعمتی تا این حد خوب در این پست بازی کند. با این تفاسیر سرمربی السد برای رسیدن به دروازه پرسپولیس باید راه دیگری را امتحان کند.

نقش هواداران پررنگ‌تر از همیشه است

 

خلیلی با تمجید از هواداران پرسپولیس تصریح کرد: شاید السد‌ی‌ها تجربه خوبی از بازی در ورزشگاه آزادی داشته باشند اما این  مسئله نباید باعث شود که هواداران نقش خود را در بازی روز سه‌شنبه کمرنگ بدانند بلکه نقش‌ آنها پررنگ‌تر از همیشه است. بدون تردید حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه حال و هوای خاصی به بازی بخشیده و روحیه و انگیزه بازیکنان پرسپولیس را چند برابر می‌کند. در بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل، نقش هواداران در پیروزی تیم به خوبی مشهود بود و امیدوارم در پایان بازی با السد هم پرسپولیس در ورزشگاه پر از تماشاگر جشن صعود خواد گرفت.

باشگاه باید کنار هواداران باشد
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد قیمت‌های بلیت بازی پرسپولیس و السد در بازار سیاه و نقش دلال‌ها در این زمینه خاطرنشان کرد: در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی متوجه شدم خیلی از هواداران نتوانسته‌اند بلیت مسایقه با السد را پیش خرید کنند و گویا بلیت‌ها دست دلا‌‌ل‌ها افتاده است. امیدوارم این مسئله باعث نشود هواداران نتوانند به ورزشگاه آزادی بیایند. از باشگاه پرسپولیس انتظار می‌رود در این زمینه ورود کرده و در کنار هواداران باشد. هواداران در هر شرایطی کنار تیم بوده‌اند و انتظار آنها این هست که بدون کمترین دغدغه و با رقم مناسب بلیت بازی را تهیه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    5 5
    اونا رو 3-0 میبریم
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    25 5
    بلیت یه میلیونی مگه مغز خر خوردم بیام میخاد ببره میخاد ببازه والله از شکم زن و بچم ببرم بدیم چهارتا بچه قرتی مفت خور توب بازی کنن
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      5 18
      شما میتونی نیایی! میتونی نظر هم ندی! نمیگن لالی!
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      7 14
      شما رو کسي مجبور نکرده که بيايي ورزشگاه... بشين تو خونه، ساعت 6:30 تا 8:30 چايي بخور و شبکه ايران کالا رو ببين و به همه بگو استقلال قوي ترين تيم قاره آسياست، تا شايد از سوزشتون که پرسپوليس در اين مرحله است کمي کم بشه :)))))))))))
    • مصطفی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      11 4
      دوست عزیز منم بعنوان یک شهروند این مملکت اصلا راضی نیستم پول بیت المال هزینه این تیم ها بشه و کلی جوون بیکار باشن و بشینن بازی اینارو تماشا کنند.
    • قاسم IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      6 12
      جناب 10:57 کیه که ندونه سوزش مال لنگیهاست که از اول تاسیس تا حالا چشمشون رنگ قهرمانی آسیا ندیده،سوزشتان مستدام
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    3 2
    دلخوشی مردم شده همین ورزش ها... ان شاءالله دولت اینو ازمون نگیره صلوات!
  • احمد RO ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    2 1
    آقای خلیلی استقلال هم دربرگشت عالی بودنتیجه تهران استقلال منصفانه نبود اگرسخنان بازیکنان پرسپولیس برای دریافت دستمزدشون قبل ازبازیه یا بازی روانیه احتمال بردکه هست مساوی هم کافیه بنظرمن منظورازدلخوشی همون امیدواریه وگرنه اینهادومعنی میدن !
  • پروژه 04 IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    0 3
    چیزی که برای پرسپولیس الآن آرزو هست (حضور در فینال جام باشگاه های آسیا) برای تیمهای دیگه مثل: پاس و استقلال و ذوب آهن و سپاهان خاطره شده!!! پس زیاد ذوق زده نشید!!!
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
      0 0
      3 تا تیم درپیت رو قبلا بردن فکر کردن شاخ آسیان هههههههههههههه از کی تا حالا مسابقه 4 جانبه شده کاپ داشت ما خبر نداشتیم گربه دستش به گوشت نمیرسه گفت بو میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس