سیدجلال حسینی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر حرفی زدم به خاطر ناامیدی نبوده است بلکه به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم مشکلات را بگویم.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی درخصوص وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی مقابل السد قطر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید: 

* زمان زیادی تا بازی با السد نمانده و به عنوان کاپیتان تیم از شرایط تیم پرسپولیس بگو.

خوشبختانه بعد از بازی در جام حذفی مقابل 90 ارومیه تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌های تیم کاملا آماده هستند تا یک بازی سخت و حساس را مقابل السد قطر انجام دهند. 

* هواداران پرسپولیس هم که رکوردشکنی کردند و بلیت بازی را خیلی زود خریدند تا نشان دهند که قصد حضور پررنگی در ورزشگاه دارند.

جا دارد از هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کنم. آنها مثل همیشه در کنار ما حضور دارند و از ما حمایت می‌کنند که از این بابت باید قدردانشان باشیم. مطمئنا بازیکنان پرسپولیس هم با همه وجود بازی خواهند کرد تا در یک نبرد سخت بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و انشاءالله نتیجه خوبی بگیریم. 

* بازی حساسی در پیش است، در این شرایط روحیه تیمی پرسپولیس چگونه است؟ البته در روزهای اخیر برخی‌ها می‌گویند صحبت‌های سیدجلال حسینی بوی ناامیدی می‌دهد! 

خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی داریم و بازیکنان با همه وجود آماده بازی با السد می‌شوند. درباره صحبتی که کردید باید بگویم من اگر حرفی می‌زنم از روی ناامیدی نیست بلکه به عنوان کاپیتان تیم سعی کردم مشکلات را بگویم تا همه با وضعیت ما آشنا شوند وگرنه ما با همه وجود بازی می‌کنیم و می‌دانیم که چه مسئولیتی روی شانه‌های ما است. ما میلیون‌ها هوادار داریم که برای شادی آنها بازی می‌کنیم. خوشبختانه هواداران همیشه کنار ما بودند و می‌دانند که من چه می‌گویم. صحبت‌های من برای ناامیدی نیست و می‌خواهم مشکلات تیم را به عنوان کاپیتان تیم بگویم و گرنه ما در همه بازی‌ها با قدرت بازی می‌کنیم و مطمئناً برای این بازی هم با تمرکز و تلاش بیشتر در کنار هواداران‌مان 90دقیقه می‌جنگیم تا نتیجه دلخواه هواداران را بگیریم. 

* برانکو با بازیکنان چه صحبت‌هایی انجام داده است؟ 

تک تک بچه‌ها از نظر روحی روانی و بدنی آماده بازی هستند. آقای برانکو هم در این مدت با بچه‌ها صحبت‌های کافی را انجام داده و تذکرات لازم را به همه داده است. ما می‌دانیم که چه بازی سنگینی در پیش داریم و برای همه چیز خودمان را آماده کردیم. 

* برخی‌ها مدعی هستند که شاید پرسپولیسی‌ها مغرورانه بازی کنند و این موضوع می‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد. به عنوان کاپیتان پرسپولیس این مساله را قبول داری؟ 

اصلا چنین چیزی نیست و ما مغرور نشدیم. در این سطح از فوتبال غرور جایی ندارد ما فقط تمرکز می‌کنیم و این مساله برای ما از هرچیزی مهم‌تر است چرا که در فوتبال حرفه‌ای این مسائل دیگر جایی ندارد. خوشبختانه همه بازیکنان آماده این بازی حساس هستند و هیچکس ناامید نیست. ما یک فوتبال حرفه‌ای با تیم تمام حرفه‌ای خواهیم داشت و هوادارانمان به عنوان اسباب دلگرمی در کنار ما هستند و روی حمایت‌های آنان حساب کردیم. 

* به عنوان کاپیتان پرسپولیس چه صحبتی برای هواداران داری؟ 

من از هواداران پرسپولیس خواهش می‌کنم که فقط از تیم حمایت کنند و کاری نکنند که به ضرر پرسپولیس شود. مطمئنا اگر کسی بخواهد در بین هواداران رخنه کرده و کار غلطی انجام دهد او هوادار واقعی پرسپولیس نیست و خود هواداران احساس تکلیف کنند. اگر دیدند کسی لیزر می‌اندازد یا کار غیرمتعارفی روی سکو انجام می‌دهد خودشان جلو او را بگیرند. کنفدراسیون فوتبال آسیا با هیچ تیمی شوخی ندارد و این مساله به خوبی به ما اثبات شده است و خیلی زود تیم‌ها را محروم می‌کنند. خود هواداران حواس‌شان به همه چیز باشد و با کسانی که می‌خواهند مشکل‌سازی کنند برخورد کرده و از چیزی نترسند. این افراد هوادار پرسپولیس نیستند و نباید به آنها اجازه داد که برای پرسپولیس مشکل تراشی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس