کشتی آزاد

نمایندگان اوزان 70 و 97 کیلوگرم کشورمان حریفان خود را در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان شناختند.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی 2 وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، انجام شد و نمایندگان کشورمان در اوزان 70 و 97 کیلوگرم با شناخت حریفانشان از ظهر فردا روی تشک خواهند رفت.

یونس امامی در 70 کیلوگرم و مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم آخرین آزادکاران ایران در مسابقات جهانی بوداپست هستند که از ظهر فردا به روی تشک می روند. این دو نماینده کشتی آزاد ایران عصر امروز رقبای خود را شناختند که همانند سایر ملی پوشان ایران قرعه دشواری دارند.

در وزن 70 کیلوگرم، یونس امامی در دور اول با سالکازانوف از اسلوواکی مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی باید به مصاف یاکوبیشویلی قهرمان سال 2017 جهان از گرجستان برود. تقریبا تمام کشتی‌گیران خوب 70 کیلوگرم نظیر جیمز گرین از آمریکا، گاژی ماگومدوف از روسیه و اختیار نوروزاُف از ازبکستان و مصطفی کایا از ترکیه در گروه امامی قرار دارند.

همچنین در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گُلیج در دور نخست به مصاف آلبوروف از آذربایجان می‌رود. وی در فینال جام یاشاردوغو 10 بر صفر به این کشتی‌گیر باخته بود و باید دید کادر فنی چه برنامه‌ای برای عدم تکرار این شکست دارد. این کشتی‌گیر آذربایجانی در جام یاشاردوغو موفق شده بود کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا را هم مغلوب کند.

برنده کشتی گلیج و آلبوروف به مصاف برنده مسابقه کره جنوبی و چین می‌رود. در گروه گلیج، عبدالرشید سعدالله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه، ماگومد ابراگیموف از ازبکستان و اودیکادزه گرجستانی نیز حضور دارند و از این نفرات یک نفر فینالیست می‌شود.

در بالای جدول کایل اسنایدر آمریکایی کار راحتی برای فینالیست شدن دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس