کد خبر 903992
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
عباس آخوندی نمایه

عباس آخوندی در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی فرودگاه امام اظهار داشت: خوشحالم امروز که آخرین روز کاری‌ام است این پروژه‌های هوشمندسازی را به طور نمادین در فرودگاه امام افتتاح می‌کنم.

به گزارش مشرق، عباس آخوندی امروز در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی شهر فرودگاهی امام خمینی اظهار داشت: به مردم ایران تبریک می‌گویم که چنین پروژه‌ای را به عنوان دروازه‌ای برای ایران هوشمند افتتاح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

آخوندی استعفای خود را رسما اعلام کرد +عکس

وی با اشاره به افتتاح اپلیکیشن هوشمند شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: در آخرین روز کاری خود خیلی خوشحالم که به شکل نمادین این پروژه‌های هوشمندسازی افتتاح می‌شود و تداوم مدیریت جوانان را در ایران می‌بینیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تکمیل این پروژه‌ها اخبار فرح‌بخشی بود و بسیار علاقه‌مند بودم وقتی این پروژه به ثمر می‌رسد به صورت عملیاتی ببینیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسن حسینی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    24 0
    یک وزیر خدمتگزار است و می بایستی بر نامه دولت را اجرا کند پنج سال بزرگترین سرمایه مملکت وقت بود که از دست دادیم برای اکثر مستا جرها خانه در تهران تبدیل به رویا شد این آقا به چه سیستمی پاسخگوی نظر شخصی تو به درک چرا به اعتماد مردم خیانت کردی عاقبت این رفتار آخوندی نشان داد در اکثریت دولت مشگل وجود دارد بعید میدانم سیستم تلافی دنیا این آقایان را ببخشد
  • رضا IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    22 0
    خدا رو شکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس