کد خبر 903753
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
سردار مهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از استقرار ۵ هزار مأمور پلیس راهور و ۱۴۰۰ تیم خودرویی پلیس برای برقراری نظم ترافیکی در طرح ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش مشرق، رزمایش اربعین ترافیک حسینی در ستاد فرماندهی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آغاز شد. سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در این رزمایش با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی به اجرای طرح ویژه ترافیک اربعین در سال 97 پرداخت و اظهار داشت: این طرح با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله راهداری، اورژانس،‌هلال احمر، وزارت کشور،‌امداد خودرو و ... اجرایی شده است. 

بیشتر بخوانید:

ترافیک نیمه‌سنگین به سمت مرز مهران

عکس/ اعزام اولین گروه از زائران اربعین با قطار

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی  تصریح کرد: طرح ویژه ترافیکی پلیس در اربعین حسینی از 19 مهر شروع شده و تا 14 آبان ادامه خواهد داشت. 

ای مقام ارشد پلیس راهور ناجا به استقرار ماموران پلیس راهور در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و استان‌های منتهی به خوزستان خبر داد و گفت: این مموران برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی در استان‌های مورد هدف مستقر شده‌اند. 

وی گفت: ماموران پلیس راهور در حوزه راه و ترافیک شهری به صورت داوطلبانه به استان‌های هدف اعزام شده‌اند. 

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تعدادی از زائران سایر کشورها نیز از طریق ایران برای رسیدن به کربلا اقدام می‌کنند؛ زائرانی از شرق، شمال و شمال غرب کشور را شاهدیم که برای شرکت در کنگره عظیم حسینی از ایران عبور خواهند کرد. 

وی اعلام کرد: طرح ویژه ترافیک در سراسر کشور خصوصا محورهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران اجرا می‌شود و پلیس با تمام توان به صحنه آمده تا این مأموریت خطیر را به سرانجام برساند. 

سردار مهری تصریح کرد: این مأموریت، مأموریت عشق و عاشقی است، چرا که همه مأمورانی که برای این مأموریت اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت داوطلبانه وارد شده‌اند.  

عالی ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور اعلام کرد: حدود ۵ هزار نیرو و یک‌هزار و ۴۰۰ تیم خودرویی و موتوری برای برقراری نظم و امنیت در استان‌های هدف و منتهی به مرزهای سه‌گانه مستقر شده‌اند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران مناسبی برای زائران اربعین حسینی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس