کد خبر 903636
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نساجی با لایه‌های دفاعی به اصفهان آمده بود.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. بازی خوب بود، به تیم نساجی و آقای نکونام تبریک می‌گویم با بضاعتی که دارند تیمی هدفمند دارند.

* نساجی با لایه‌های دفاعی آمده بود

وی ادامه داد: هدف ها فرق دارد. آنها با لایه‌های دفاعی آمده بودند و چشم به ضد حمله داشتند که به گل هم رسیدند. ما هم به دنبال بازی هجومی بودیم. شانس هم با ما همراه بود. خوشحالم که این نگرش در تیم ما به وجود آمده است و بعد از دقیقه ۹۰ هم تلاش کردیم. دو توپ روی دروازه ما آمد و گل شد برای این مساله باید فکر اساسی کنیم اما کم کم به سپاهان واقعی نزدیک می‌شویم.

* بازیکنان با تمرکز و آرامش بیشتری بازی کردند

وی افزود: در یک صحنه دروازه‌بان ما بیرون آمد و موقعیت تک به تک را مهار کرد اما فکر می‌کنم بازیکن نساجی در آفساید قرار داشت. خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز را گرفتیم این بازی ۵ گل داشت و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم ایجاد شد در بازی‌های حذفی که مقابل نساجی بازی کردیم بازیکنان ما استرس داشتند که گل زودهنگام دریافت نکنند اما در بازی لیگ شرایط فرق می‌کرد. در این بازی بازیکنان از نظر تمرکز و آرامش شرایط بهتری داشتند ما تغییر سیستم و تاکتیک دادیم و توانستیم بعد از اینکه گل خوردیم گل هم بزنیم. بازی مقابل تیمی مثل نساجی که فاصله خطوطش کم است سخت است با این شرایط سه گل زدیم که جای امیدواری دارد.

* وقتی دو گل خوردیم یعنی ایراد زیادی داشته‌ایم

وی در مورد اینکه بازیکنان مثل مهدی کیانی امروز خیلی خوب بازی کردند، گفت: ما بازیکنی داریم به نام سپاهان همه زحمت خود را می‌کشند البته کیفیت‌ها با هم تفاوت دارد. ما هم ۲۴ ساعت باید استراحت و ریکاوری کنیم و فیلم بازی را ببینیم و آنالیز کنیم و در جلسه دوشنبه این فیلم را بررسی می‌کنیم. از شما هم دعوت می‌کنم در جلسه‌ای که در مورد اشتباهات بازیکنان است شرکت کنید. ما در آن جلسه اشتباهات بازیکنان و میزان دوندگی آنها را بررسی می‌کنیم در بخشی از جلسه فیلم بازی را می‌بینیم و سیستم بازی تیم را بررسی می‌کنم و بازیکنانی هم که اشتباهات زیادی داشتند در تلگرام برایشان می‌فرستیم. وقتی تیم ما در این بازی دو گل خورده یعنی ایراد زیادی داشته‌ایم. 

* امیدوارم حمایت‌ها از سپاهان بیشتر شود

قلعه‌نویی در مورد اینکه تغییر مدیرعامل شرکت فولاد سپاهان باعث می‌شود که در نگاه مدیریت شرکت به تیم تغییر ایجاد شود، اظهار داشت: این سؤال را من نباید جواب بدهم از دکتر سبحانی هم تشکر می‌کنم. بابت زحماتی که در این چند سال کشیده است با آقای عظیمیان هم کمی صحبت کردم ایشان برای بازیکنان پیام داد و اعلام حمایت کرد خودش سپاهانی است و زمانی هم شهردار اصفهان بوده است. سپاهان مال اصفهان است هر مدیری که می‌آید به این تیم تعصب دارد. امیدوارم مثل گذشته از تیم حمایت شود و حتی این حمایت‌ها بیشتر شود. در اولین جلسه‌ای که با بازیکنان با مدیریت داشته باشیم خواسته‌هایم را می‌گویم تیم در نیم‌،فصل باید تقویت شود دکتر سبحانی هم برای شهر خیلی زحمت کشید در بحث آزادسازی زندانی‌ها و همچنین مشکلات آب تلاش زیادی کرد. من چارچوبی دارم و در داخل آن حرکت می‌کنم.

* حضور ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه کم است

وی در مورد بحث حمایت هواداران از تیم گفت: از هواداران تشکر می‌کنم اما توقع ما بیشتر است. تیم دیگر نباید تنها باشد ورزشگاه نقش جهان از شهر دور نیست و شرایط خوبی دارد. تیم هم شرایط خوبی دارد و حمایت از تیم باید بیشتر شود. حضور ۱۰ هزار تماشاگر برای سپاهان جای تعجب دارد. شاید دلیلش امیر قلعه‌نویی است که از من خوش‌شان نمی‌آید. اواخر فصل گذشته ۳۰-۴۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد شاید دلیلش من هستم.

وی در مورد وضعیت استقلال گفت: در حال حاضر شرایط صحبت در این خصوص را ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس