کد خبر 903625
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
سیدحسین حسینی

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: توقع خودم خیلی بیشتر است اما چون ۵ ماه بازی نکرده بودم دقایق ابتدایی مسابقه برایم خیلی سخت بود.

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی بعد از پیروزی استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی سختی مقابل تیم خوب سایپا داشتیم که خدا را شکر برنده خارج شدیم.

وی‌ ادامه داد: ۵ ماه بازی نکرده بودم و در ۱۵-۲۰ دقیقه اول خیلی سخت بود چون از شرایط مسابقه دور بودم. از شفر تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد و امیدوارم روزهای بهتری داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: تمام ما یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می‌کنیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که در این ۵ ماه از من حمایت کردند و من را فراموش نکردند که باعث دلگرمی من بود تا با قدرت برگردم. خیلی از هواداران شاید من را دوست داشته باشند اما دوست ندارم به خاطر من در فضای مجازی به هیچ کدام از اعضای تیم بی‌احترامی شود.

حسینی درباره واکنش دیدنی‌اش در ثانیه‌های پایانی مسابقه گفت: توقع خودم خیلی بیشتر است،‌ همان‌طور که گفتم در ۲۰-۱۵ دقیقه اول در شرایط بازی نبودم. دوست نداشتم امروز گل بخورم و در این ۵ ماه فقط تمرین کردم و به خیلی از مسائل کاری نداشتم و خوشحالم که خدا مزد زحماتم را داد.

وی درباره خداحافظی‌اش از استقلال و تأثیر آن در بازی امروز مقابل سایپا گفت:‌ خداحافظی نبود، سوءتفاهمی بین من و شفر بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به وجود آمده بود که با صحبت‌هایی که انجام دادیم برطرف شد. دوست دارم این انسجام تیمی ادامه پیدا کند و مشکلی پیش نیاید.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند مانند فصل گذشته می‌تواند دوران خوبش را تکرار کند، گفت: این بستگی به نظر شفر دارد، من تمریناتم را برای پیشرفت انجام می‌دهم و دوست ندارم درجا بزنم.

حسینی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد احساساتی است و همین باعث می‌شود زود تصمیم بگیرد، افزود: من عاشق استقلال هستم. حتی یک دیدار بازی نکردن در استقلال برای من خیلی مهم است، شبی که می‌خواهم برای استقلال بازی کنم خوابم نمی‌برد. بازی با فولاد که باعث شد دربی را از دست بدهم همه یادشان هست، چون حضور در استقلال برایم خیلی مهم است. شاید خیلی‌ها بگویند به خاطر احساسی بودنم است اما من عاشق استقلال هستم و حالا هر کس دوست دارد بگوید احساسی هستم.

وی درباره ادامه فصل و بازی کردنش در استقلال گفت:هر چه شفر بگوید من گوش می‌دهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس