علیرضا کریمی

ملی‌پوش وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: واقعا خبر ندارم در مورد انتخابم چه می‌گویند و چه بحث‌هایی وجود دارد، کار خودم را انجام می‌دهم و فقط به فکر کشتی گرفتن هستم.

به گزارش مشرق، علیرضا کریمی در مورد میزان آمادگی‌اش برای شرکت در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. این دومین مسابقه جهانی بزرگسالان است که در آن شرکت می‌کنم. از همه حریفانم شناخت نسبی دارم و تقریبا در این 3-4 سال با اکثر مدعیان این وزن کشتی گرفته‌ام.

نفر اول وزن 97 کیلوگرم بازی های آسیایی جاکارتا ادامه داد: در همه اوزان کشتی‌گیران آمریکا، روسیه، آذربایجان و گرجستان مدعی هستند، در وزن من هم همینطور است اما از هیچ کدام حریفانم نمی‌ترسم. وزن تخصصی من 92 کیلوگرم است. در بازی‌های آسیایی با نظر کادرفنی و به خاطر صلاح تیم به 97 کیلوگرم رفتم که خداراشکر آنجا طلا گرفتم. حالا فکرمی‌کنم اینجا هم بتوانم روی سکو قرار بگیرم.

کریمی با تاکید بر اینکه مشکلاتی که در راه اعزام تیم وجود داشته، تاثیری بر روحیه او نخواهد داشت، تصریح کرد: اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم، بقیه را نمی‌دانم. از همان ابتدا تمریناتم را انجام دادم و نه شنیدم که ممکن است تیم نرود یا ناقص برود. باید به کشتی فکر می‌کردم و حالا هم همه تلاشم این است که با همه توانم کشتی بگیرم و امیدوارم خدا هم کمک کند که به بهترین مدال برسم. در یک سال اخیر در چند میدان با قانون جدید کشتی گرفتم و از این نظر هم مشکلی ندارم.

دارنده مدال برنز جهانی بزرگسالان در مورد انتقاداتی که نسبت به انتخاب او وجود داشت، گفت: خبر ندارم در این مورد چه حرف‌هایی مطرح می شود. نمی‌دانم در موردم چه می‌گویند، من کار خودم را انجام می‌دهم. در این خصوص کادرفنی تیم ملی تصمیم گیرنده بوده و من هم عضو تیم ملی هستم که فقط باید به کشتی فکر کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس