کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با شبکه بی بی سی گفت:دستمزد برایم مهم نیست و من بدون قرارداد دارم با ایران کار می کنم.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با شبکه بی بی سی درباره تاثیر تحریم ها در 7 و نیم سال حضور در تیم ملی ایران عنوان کرد: خیلی خیلی سخت است. به عنوان یک مرد ورزشی فکر نمی کنم سیاست موضوع جالبی باشد. شرایط را سخت و غیر اخلاقی دیدم. به عنوان یک مربی فوتبال من باید در زمینه فوتبال کار کنم و کمک کنم کیفیت بازی بالا برود و نقشی در ایجاد همبستگی داشته باشم اما اکنون این موضوع مطرح نیست. فوتبال فقط در تیم ملی بزرگسالان نیست بلکه شامل همه چیز می شود. تیم های سنی زیر 21 سال و کمتر هم است یک درصد حرفه ای و 99 درصد فوق العاده خاص هستند.فدراسیون خرسند از کیفیت و شادی هزاران طرفدار فوتبال است. من امیدوارم فیفا کمک کند جلوی ورود سیاست به فوتبال را بگیرد.

کی روش در پاسخ به سوال تحریم ها به فوتبال ایران تاثیر گذاشته، گفت: روی همه بخش ها تاثیر می گذارد. جلوی حرکت را می گیرد و مقابل تلاش ها می ایستد. وقتی شما  نتوانید حرکت کنید، سفر بروید وسیله تهیه کنید، (در این لحظه کی روش با خنده ادامه می دهد) این طور فکر می کنم بازیکنان ما سراغ مسی و رونالدو بروند تا از آنها کفش قرض بگیرند چون آنها خیلی کفش دارند. دغدغه های به این شکل خوب نیست. مسائل مالی روی فوتبال تاثیر می گذارند و این در حالی است که ما باید به هزاران هواداری که به ورزشگاه می آیند فوتبال عرضه کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به نحو قراردادش با ایران و نحو گرفتن دستمزدش گفت: دستمزد برایم مهم نیست و من بدون قرارداد دارم با ایران کار می کنم.

کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار که این به معنای رایگان کار کردن برای تیم ملی ایران است، گفت: نه این طور نیست. من همه چیز را در نظر می گیرم، احساسات و همه چیز برایم مهم است. چیزهای مهمی تر وجود دارد که مطرح کردنش ارزش دارد. مشارکت در کار تیم و پیش بردن بازیکنان بعد از این همه سال مهم است. البته بدون توافق با یک باشگاه یا تیم مسلم است که کار پیش نمی رود نیاز است کمک شود. فیفا باید حضور پیدا کند و از این طریق در امور تحریم سیاسی مداخله کند تا راه حلی برای مبالادت پولی یا مالی انجام شود.

مرد پرتغالی در پاسخ به سوال گزینه بودن برای تیم ملی مکزیک گفت: این موضوع شاید یک زمانی به عنوان گزینه بتواند مطرح شود. اما مشارکت من و تصمیم من در مسیر حمایت از تیم ملی، بازیکنان و فدراسیون فوتبال ایران است. تلاش کنم تا پروژه تیم ملی ایران شکل بگیرد و بعد از 7 سال و نیم به سرانجام برسد و در جام ملت های آسیا 2019 قهرمانی حاصل شود که هدف من است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس