کد خبر 903198
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
یمن

منابع یمنی از عملیات ضربتی ارتش و کمیته‌های مردمی در ساحل غربی و جبهه‌های تعز و الجوف و هلاکت شماری از متجاوزان و مزدوران سعودی خبر دادند.

به گزارش مشرق، یک منبع نظامی یمنی از کشته و یا زخمی شدن شمار زیادی از مزدوران ائتلاف سعودی در ساحل غربی و جبهه‌های تعز و الجوف خبر داد.

به گفته این منبع، این مزدوران که چند سرکرده هم در میان آنها وجود داشت، در عملیات ضربتی ارتش و کمیته‌های مردمی به مواضعشان در جنوب منطقه کیلو 16 در الحدیده کشته و یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

کمک گرفتن امارات از یک شرکت اسرائیلی برای ترور شخصیت‌های یمنی

در تعز هم شماری از مزدوران در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی به مواضع آنها در جبهه حیفان به هلاکت رسیدند. به گفته این منبع، تلاش مزدوران برای پیشروی به سمت مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه الضباب هم با شکست روبرو شده که به هلاکت شماری از آنها منجر شده است.

در الجوف هم عملیات غافلگیرکننده ارتش و کمیته‌های مردمی علیه مواضع مزدوران سعودی در المصلوب به کشته شدن شماری از آنها منجر شده است.

بر اساس گزارش المسیره، مواضع مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی در جنوب القرن در جبهه نهم هم هدف عملیات ضربتی ارتش و کمیته‌های مردمی قرار گرفت که در نتیجه آن شمار زیادی کشته و یا زخمی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضوان IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    2 0
    یمنی ها درجنگ صفین به امام علی بسیار کمک کردند ودرکربلا هم شهید خیلی دادند الان باید مسلمانان تلافی کنند وبه انها کمک کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس