عسگر اولادی

عسگراولادی این هفته مهمان برنامه " دست خط " شبکه پنج سیماست و به سوالات گوناگونی پاسخ می دهد از جمله اینکه در زمینه اقتصاد عملکرد دولت روحانی را بهتر می داند یا یا دولت احمدی نژاد ؟

به گزارش مشرق، یکی از برجسته ترین بازرگانان کشور که به سلطان خشکبار معروف است این هفته در برنامه "دست خط " از چرایی تلاطم بازار ارز ، نرخ واقعی ارز ، چگونگی کنترل بازار ، آثار انتخاب نشدن سفیرجدید ایران در چین در ارتباطات اقتصادی دو کشور ، چگونگی شروع بازرگانی و رمز موفقیتش ، اختلاف نظربا برادرش حبیب الله عسگراولادی ،دیدارش با امام خمینی در سال 56 در نجف و مخالفت امام با پیشنهادش و ...سخن خواهد گفت.

" دست خط " جمعه ها ساعت 17 از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن هم شنبه ها ساعت 14 از همین شبکه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عسگراولادی: باید پادزهر تحریم را درست کنیم

"دست خط " با شخصیت های کشور درباره شرایط  و مسائل روز کشور و فراز ونشیب های چهل سال گذشته و همچنین خانواده آنها گفتگو کرده است و یکی از برنامه هایی است که به صورت ویژه به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می پردازد.


"دست خط " به تهیه کنندگی مریم حداد ،اجرا و سردبیری محمد حسین رنجبران ،مدیرتولیدی محمدرضا قنادان زاده ، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرصا منزوی تولید می شود.
فصل جدید دست خط را پیمان قانع طراحی صحنه و دکور کرده است وتیتراژ پایانی آن با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی روی آنتن خواهد می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس