کد خبر 903099
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
 دادستان کل کشور

دادستان کل کشور گفت: حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی ندارد، اگر بخواهد ادامه پیدا کند برخورد می کنیم.

به گزارش مشرق، آئین تکریم و معارفه دادستان قزوین روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در این مراسم بیان کرد: حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی ندارد، چرا مخالفیم چون گناه صورت می گیرد، تماشای بازی ایراد ندارد اما گناهی که صورت می گیرد جای اشکال است.

بیشتر بخوانید:

اظهارات دادستان کل کشور درباره برخورد با فساد در فضای مجازی

وی تصریح کرد: از حضور دیروز زنان در ورزشگاه گلایه داریم، نظام ما اسلامی است، ما مسلمان هستیم، وقتی خانمی به ورزشگاه می رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه لخت مواجه می شود و آنها را می بیند گناه می کند، برخی دنبال این هستند که حریم ها را بشکنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: با حریم خصوصی مردم کاری نداریم اما در مجامع عمومی کسی حق ندارد حریم عمومی را آسیب بزند .

وی یادآور شد: با هر مدیری که بخواهد بستر حضور بانوان در ورزشگاه را با بهانه های مختلف فراهم کند برخورد می کنیم.

حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: قرار نیست در منظر عمومی هر کس هرجور خواست لباس بپوشد و یا رفتار کند، نصیحت می کنم به مسئولان ورزشی که حرمت دینی را حفظ کنید و اجازه ندهید گناه صورت گیرد. اگر تکرار شود دستور می دهم به دادستان تهران تا ورود کند.

دادستان کل کشور بیان کرد: قرار نیست ۴ نفر با هر هدفی حریم ها را بشکنند و ما ساکت بمانیم، ابتدا نصیحت می کنیم بعد برخورد می کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان سابق استان قزوین تقدیر و محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید قزوین معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    15 6
    افرین حداقل جلوی این یکی را بگیرید
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
      24 3
      فانون رو اجرا کنید ولو اینکه عده ای متوهم خود بیشمار پندار قبول نکنن.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    3 4
    خواهش ميكنم نظر جمعي اعلام كنيد نه نظر شخصي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس