کد خبر 903079
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
شفر

سرمربی حال حاضر استقلال 20 سال قبل بعد از اخراج لوو جانشین او شده بود.

به گزارش مشرق، یواخیم لوو سرمربی سرشناس و پر افتخار تیم ملی آلمان بعد از نزدیک به 12 سال حضور در راس تیم ملی آلمان در آستانه اخراج از صندلی خود قرار گرفته است. لوو رکورد بیشترین شکست در یک سال را شکست و در جام جهانی نیز یک ناکام مطلق بود تا حالا مدیران فدراسیون آلمان بعد از بیش از یک دهه به فکر تغییر در راس کادرفنی خود بیفتند.


موقعیتی که برای یواخیم لوو دقیقا 20 سال قبل و در اشتوتگارت تکرار شد و یواخیم لوو بعد از یک دوره موفق در این تیم آلمانی، از سمت خود برکنار شد.

یواخیم لو جوان در دومین تجربه سرمربی گری خود 2 سال موفق را در اشتوتگارت سپری کرد اما در نهایت شرایط در پایان سال دوم به شکلی پیش رفت که مدیران وقت اشتوتگارت او را از سمت خود برکنار کردند.


جانشین لوو اما در آن مقطع چهره محبوب حال حاضر فوتبال ایران است؛ وینفرد شفر.


سرمربی حال حاضر استقلال بعد از جدایی یواخیم لوو جانشین او در اشتوتگارت شد تا مقطعی کوتاه و نزدیک به 5 ماه هدایت تیم اشتوتگارت را بر عهده داشته باشد و در بوندس لیگای یک به مربی گری بپردازد.


سرمربی آبی های تهرانی اما نسبت به سبک بازی تیم لوو نیز انتقاداتی دارد. بعد از جام جهانی و حذف آلمان، شفر یکی از منتقدان بازی تیم یواخیم لوو بود. سرمربی آلمانی استقلال از سبک بازی و تیکی تاکای تیم لوو ناراضی بود و این سبک بازی مبتنی بر پاس های عرضی را روشی غیر موثر برای سبک بازی آلمان ها می دانست.

همین موضوع باعث شده تا یکی از رسانه های آلمان در واکنش به موضوع برکناری احتمالی یواخیم لوو با انتشار عکس قدیمی سرمربی حال حاضر آلمان ها، وینفرد شفر را به عنوان جانشین او معرفی کند تا نسبت به اتفاقی که 20 سال قبل رخ داده و شفر جانشین لوو شده است، واکنش نشان دهد.


با نمایش ضعیف تیم ملی آلمان برابر هلند و شکست سنگین این تیم، شایعات و گمانه زنی هایی درباره اخراج لوو مطرح شد اما با نمایش خوب آلمان برابر فرانسه موضوع اخراج لوو فعلا از دستور کار مدیران مانشافت خارج شده اما نتایج آلمان در فیفا دی بعدی روی اتفاقات تیم ملی موثر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس