کد خبر 896007
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
شجاع خلیل‌زاده

مدافع تیم پرسپولیس در مورد اینکه در پست‌های مختلف به میدان می‌رود، گفت: تغییر پست می‌دهم تا به تیم ملی دعوت شوم.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده در مورد دیدار پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی خوبی بود. تیم ما کمی خسته بود اما توانستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. سپیدرود تیم بسیار جوان و خوبی است که امیدوارم نتایج خوبی بگیرند، با وجود فشار زیاد با یک بازی منطقی ۳ امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد اینکه امروز به عنوان دفاع راست بازی کرد، خاطرنشان کرد: نظر سرمربی مهم است، من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم.

مدافع پرسپولیس در رابطه با دربی پیش رو عنوان کرد: دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و شرایط بسیار سختی دارد. این بازی با سایر بازی‌ها متفاوت است، امیدوارم در این بازی موفق شویم و هر اتفاقی که آن بالاسری بخواهد می‌افتد، کسی خبر ندارد چه کسی در آینده زنده و مرده است و امیدوارم هرچه خدا بخواهد همان اتفاق بیافتد.

خلیل‌زاده در مورد اینکه در پست‌های مختلف بازی می‌کند، اظهارداشت: تغییر پست می‌دهم تا به تیم ملی دعوت شوم (با خنده)، البته اینطور نیست، هرجایی که سرمربی بگوید من بازی می‌کنم و می‌خواهم برای تیم مؤثر باشم حتی درون دروازه هم اگر بخواهند می‌ایستم، مهم نتیجه است و امیدوارم پرسپولیس تا آخر فصل جایگاه خوبی داشته باشد. همه تلاشمان را می‌کنیم تا پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و اگر قسمت هم بود به تیم ملی دعوت شوم.

وی در ادامه تأکید کرد: در دربی بالا و پایین جدول تفاوتی ندارد، امیدوارم بتوانیم برنده شویم، استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و امیدوارم این تیم هم به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.

خلیل‌زاده در مورد کُری‌خوانی‌هایی که در دربی وجود دارد، اظهارداشت: همیشه بین دو تیم بزرگ کُری وجود دارد، امیدوارم هواداران بیایند و حمایت کنند.

وی در مورد اینکه آیا قول پیروزی می‌دهد، عنوان کرد: قول پیروزی نمی‌توانم بدهم اما امیدوارم نتیجه‌ای بگیریم که هواداران شاد شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس