کد خبر 895907
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
امیر قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی این فصل جام می‌خواهد و تنها راهکارش برای رسیدن به این مهم بازی تهاجمی است.

به گزارش مشرق، سپاهان در برابر فولاد هم ارائه‌گر بازی تهاجمی بود به طوری که در همان دقایق ابتدایی دو بار به گل رسید و در نهایت بازی را ۳ بر یک برد. حالا شمار گل‌های سپاهان در لیگ برتر به ۱۵ گل رسیده. این بدین معنی است که سپاهان در هر بازی ۱۴/۲ گل می‌زند. از سویی با این تعداد گل میزان انتظار از تیم سپاهان برای گلزنی به ۴۲ دقیقه کاهش پیدا کرده و این عملکرد بهترین تیم تهاجمی لیگ برتر است. تیمی که ۷ گل بیشتر از پدیده زده؛ دومین تیم تهاجمی لیگ برتر که البته یک بازی کمتر در کارنامه دارد.

 

امیر قلعه‌نویی این فصل جام می‌خواهد و تنها راهکارش برای رسیدن به این مهم بازی تهاجمی است. او از همان ابتدای بازی تیمش را به بازی تهاجمی ترغیب می‌کند و دوست دارد این روند تا پایان بازی ادامه داشته باشد. به همین خاطر بود بعد از اینکه تیمش در بازی با شهرداری ماهشهر وقتی از دقیقه ۱۸ به بعد به گل نرسید شاکی شد و با وجود پیروزی ۳ بر یک تیمش از سپاهان انتقاد کرد.


حضور سپاهان در جمع مدعیان قهرمانی اتفاق خوبی است. تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر چهاردهم شد و به زحمت در جدول بازی‌ها باقی ماند. از سویی ارائه بازی تهاجمی از سوی سپاهان حلقه گمشده فوتبال تیم‌های لیگ برتری است و اگر دیگر تیم‌های مدعی ترغیب به این شیوه از بازی شوند لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد.


سپاهان برای رسیدن به این مهم اتفاقاً حریفان سرسختی دارد؛ حریفانی، چون پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سایپا و... هر چند شروع تراکتورسازی و استقلال خوب نبوده، اما این حضور هفته‌های پایانی لیگ برتر را جذاب‌تر خواهد کرد. از سویی بازی تهاجمی از سوی تیم‌های لیگ برتر موجب تغییر روش تیم ملی در آینده‌ای نزدیک خواهد شد. هر چند بهترین فوتبال، فوتبالی است که هم در حمله قوی باشد و هم در دفاع. البته سپاهان امروز این‌طور نیست. سپاهان در ۴ بازی از ۷ بازی مساوی کرده و در بین ۵ تیم برتر بالای جدول بیشترین گل خورده را دارد. در صورتی که اگر این تیم در فاز دفاعی موفق‌تر عمل می‌کرد تا به اینجای کار بهتر از این‌ها امتیاز می‌گرفت.


نه فوتبال صرفاً دفاعی خوب است و نه فوتبال صرفاً تهاجمی که دست به حمله بی‌گدار بزند و در دفاع بی‌تفاوت باشد. سپاهان برای قهرمانی باید ارائه‌گر بازی تهاجمی باشد و تیمی در نهایت قهرمان می‌شود که به جام حمله کند، اما می‌شود به صداقت گفت: نه بهترین تیم تهاجمی قهرمان لیگ برتر می‌شود و نه بهترین تیم تدافعی. تیمی قهرمان می‌شود که در هر دو جبهه موفق عمل کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس