مجلس نمایه

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: شکایت تعدادی از نمایندگان از پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری نمایندگان تهران به دلیل نطق اخیرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان رسیده است.

به گزارش مشرق، محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به آخرین جلسه سه‌شنبه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ،گفت:بعداز جلسه علنی سه شنبه 13 شهریورماه،شکایت جمعی از نمایندگان مجلس از خانم پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری نمایندگان تهران،ری شمیرانات،اسلامشهر وپردیس در مجلس به دلیل سخنانی که در نطق میان دستور خود داشتند، واصل شد. 

بیشتر بخوانید:

شکایت نمایندگان مجلس از ۲ عضو فراکسیون امید

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد:به دلیل تعطیلات دوهفته ای مجلس هنوز جلسه‌ای برای رسیدگی به این شکایت تشکیل نشده است.

گفتنی است، تا کنون حدود20 نفر از نمایندگان شکایت کرده اند که دلیل شکایت نمایندگان محتوای نطق این دو نماینده است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای خطاب به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، از اظهارات دو نماینده تهران در نطق میان دستور خود انتقاد کردند.

 پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سه شنبه 13 شهریورماه نطق سالیانه خود را ایراد کرد که بخشی از آن  بین کاربران فضای مجازی دست به دست شد و واکنش‌هایی را نیز به همراه داشت.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 0
    لیست امید. خخخخخخ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس