روحانی

رئیس‌جمهور برای سال تحصیلی جدید این پرسش را مطرح کرد: سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدارس آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید؟

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ‌98ــ97  که صبح امروز (1 مهر) در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عترت منطقه 9 تهران برگزار شد. پرسش مهر سال تحصیلی جدید را به موضوع مهارت‌آموزی اختصاص داد و از دانش‌آموزان سؤال کرد: «پارسال چه مهارت‌هایی آموختید و برای امسال در این زمینه چه انتظاراتی دارید؟».

بیشتر بخوانید:

روحانی: فاصله خانه تا مدرسه باید کوتاه شود

وی در تکمیل پرسش خود از دانش‌آموزان سراسر کشور سؤال کرد: تاکنون چه‌کسی و کدام معلم به شما در کسب مهارت بیشتر کمک کرده و فکر می‌کنید چه مهارت‌هایی برای زندگی‌تان مهم‌تر است؟

هرساله رئیس‌جمهور با هدف پرورش روحیه پرسش‌گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی و کشف رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌آموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس