شهادت - لاله

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان از تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در روز دوشنبه و اعلام عزای عمومی این روز خبر داد.

به گزارش مشرق، مدیرکل بنیاد شهید خوزستان از تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در روز دوشنبه و اعلام عزای عمومی این روز خبر داد.

عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: روز دوشنبه رأس ساعت هشت و نیم صبح ۲۵ شهید حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در این شهر تشییع می شوند.

وی با دعوت از عموم مردم شهید پرور خوزستان و اهواز افزود: مسیر تشییع مانند دیگر مراسم های گذشته از مقابل حسینیه ثارالله تا چهارراه نادری است؛ پس از آن شهدای اهوازی به گلزار شهدا و شهدای شهرستانی نیز به زادگاه خودشان منتقل می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در پایان گفت: آخرین آمار حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز ۲۵ شهید و ۶۹ زخمی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سربدار IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    1 0
    خداوند رحمتشان کند بگوییدای تروریستهای مزدوربدانید اربابان شما در کشورهای اروپایی خوشحال و سرمست هستند که شما خود فروختگان هموطنان خودتان را به خاک و خون میکشید و به کدامین گناه این خلایق را می کشید وای برشما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس