کد خبر 895665
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
روزبه چشمی

مدافع ملی پوش استقلال درباره اخراجش مقابل السد قطر گفت: اخراج من شرایط را عوض کرد و شرمنده شدم.

به گزارش مشرق، در حالی که استقلال ابتدای نیمه دوم گل برتری خود را وارد دروازه السد قطر کرده و عزم خودش را برای رسیدن به گل سوم و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا جزم کرده بود، اخراج روزبه چشمی به معنای واقعی کلمه کاخ آرزوهای‌شان را ویران کرد و معادلات تاکتیکی وینفرد شفر را برهم زد. آبی‌ها ۱۰ نفره شدند و در نهایت هم رؤیای صعود رنگ باخت تا انتقادات از روزبه به اوج خود برسد. البته انصافاً خود چشمی هم به رغم انتقاداتی که به او وارد بود، در خاتمه بسیار ناراحت به نظر می‌رسید و این ناراحتی در چشمان و صدایش کاملاً هویدا بود.

 

روزبه وقتی بازی تمام شد به رختکن رفت و در حالی که صدایش به خاطر بغضی که در گلو داشت، می‌لرزید و ناراحتی در نگاهش کاملاً موج می‌زد، چند نفر از همبازیانش را بغل کرد و گفت: «به جان خودم نمی‌خواستم این‌طوری بشه. همه کلی زحمت کشیده بودیم تا به مرحله بعدی برویم و السد را در قطر حذف کنیم، اما همه‌چی خراب شد که اصلاً نمی‌خواستم این‌طوری بشه، ولی یک لحظه همه چیز شکل دیگری شد و... من از همه شما عذرخواهی می‌کنم. از تک‌تک شما معذرت می‌خواهم. اصلاً نمی‌خواستم این کار به هم بریزه. روی تک‌تک استقلالی‌ها را می‌بوسم. صورت تک‌تک شما را می‌بوسم.»

روزبه در ادامه خطاب به همبازیانش گفت: همه دیدند که شما چقدر خوب جنگیدید، اما من شرمنده شما شدم. اخراج من شرایط را عوض کرد. شرمنده شما و هواداران شدم. روی تک‌تک شما را می‌بوسم. شک نکنید که بعداً برای استقلال جبران می‌کنم. با تمام وجود مثل همیشه بازی می‌کنم تا این اتفاق تلخ را جبران کنم.»

البته هیچ‌کدام از بازیکنان و مربیان استقلال چیزی به روی روزبه نیاوردند و سعی می‌کردند به او دلداری بدهند، چون حال چشمی واقعاً خراب بود و همه می‌دیدند که ناراحتی‌اش کاملاً از روی تعصب است و به هیچ عنوان نمی‌خواهد نمایش بازی کند. حتی این‌طور که شنیدیم، وینفرد شفر نیز در جمع مربیان تأکید کرده چشمی به خاطر اشتباهی که مرتکب شده، واقعاً ناراحت بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس