الحاجی گرو

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در حالی تیمش را در بازی برگشت مقابل السد به میدان فرستاد که خبری از بازیکنان خارجی و گران قیمت آنها در ترکیب نبود.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در دیدار برگشت مقابل السد هم توفیقی در پیروزی نداشتند و بعد از کسب نتیجه مساوی در مجموع دو بازی رفت و برگشت پذیرای شکست شده و از لیگ قهرمانان کنار رفتند.

شفر در حالی تیمش را برای این دیدار مهم ارنج کرد که در ترکیب اولیه نه اثری از مارکوس نیومایر بود و نه از الحاجی گرو. در حالی این دو خارجی باتجربه و گران قیمت در حساس ترین و بزرگ ترین بازی آبی پوشان در سال فرصت بازی پیدا نکردند که جوانانی مثل قائدی و صیادمنش مورد استفاده قرار گرفتند و یا بازیکنی که از لیگ یک به استقلال پیوست به میدان رفت و حتی برای تیمش گلزنی کرد.

وینفرد شفر در فصل نقل و انتقالات دست روی الحاجی گرو و نیومایر گذاشت تا با این دو بازیکن جای خالی تیام و جباروف را پر کند. اما کیفیت این دو بازیکن در حدی نبود که این اتفاق را برای آبی پوشان رقم بزنند. 

این دو بازیکن در چند بازی از لیگ برتر و در دیدار قبلی این تیم مقابل السد هم فرصت بازی پیدا کردند اما به لحاظ آماری عملکرد قابل توجهی نداشتند تا شفر  استفاده از جوانانی مثل قائدی و صیاد منش را به استفاده از این دو خارجی گران قیمت در این بازی بزرگ ترجیح دهد. 

سئوال اولی که پیش می‌آید این است که اگر این بازیکنان خارجی گران قیمت و باتجربه در چنین میدانی به کار نیایند در کدام بازی می‌توانند به تیم شان کمک کنند.

سئوال دوم این است که آیا خرید این بازیکنان اشتباه بوه یا مهره چینی‌های شفر اشتباه است؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
    0 5
    بازیکن آلمانی خرید خوبی نیست ولی قبل مسابقه مصدوم شد. بازیکن عراقی ۹۰ دقیقه تو زمین بود. الحاجی گرو رو فقط ندیدیم
  • US ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
    16 5
    یه سوال سوم هم هست: "به تو چه فضول لنگی؟"
    • سید IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
      0 0
      اینکه عصبانیت نداره آرام باش کیسه 6 در 4
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
    14 0
    شفر سوپر جام رو به بهانه خوردن پرسپولیس به استقلال در لیگ قهرمانان حاضر نشد انجام بده و تیم رو برد ترکیه و باعث شد استقلال دو جام رو از دست بده!
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
    16 2
    هر دو بازیکن بسیار کیفیت پایینی دارند و اگر بشود با انها توافق کرد تا مبلغ کمتری ایران را ترک کنند بسود استقلال است.
  • AE ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
    3 0
    خخخخخ.استقلال هر روز داغون تر از دیروز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس