کد خبر 890511
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
هواپیما نمایه

مدیر فرودگاه اراک جدیدترین جزئیات فرود اضطراری پرواز مشهد به اراک در تهران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، رحیم حسین‌نسب  با اشاره به فرود اضطراری هواپیمای خط هوایی مشهد- اراک اظهار داشت: پرواز امروز مشهد-اراک ایرلاین شرکت آسمان در ساعت ۸.۱۰  صبح به سبب نقص فنی که در طول مسیر ایجاد شده بود ناگزیر به فرود اضطراری شد.

وی افزود: این هواپیمای ایرلاین آسمان، که صبح امروز مجبور به فرود اضطراری شده است به دلیل نقص فنی مجبور شد تا در فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین بنشیند.

حسین‌نسب عنوان کرد: این هواپیما هم‌اکنون در آشیانه اختصاصی این شرکت در حال تعمیر است.

مدیر فرودگاه اراک با اشاره به جزئیات دیگری از لغو این پرواز گفت: پرواز مسیر مشهد به اراک، ابتدا از تهران به مشهد رفته و بعد، از مشهد به اراک و سپس به مشهد و در نهایت وارد تهران می‌شود که این پرواز در فرودگاه مشهد فرود آمده و مسافرگیری کرده و پس از برطرف کردن نقص فنی پرواز را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: در مسیر به سمت اراک در آسمان تهران به سبب نقص فنی مجدد مجبور به فرود اضطراری شده و در نزدیکترین فرودگاه که مهرآباد بوده فرود می‌آید و پس از تخلیه مسافر، یک هواپیمای دیگر آماده انجام ادامه مسیر می‌شود و مسافران با هواپیمای دوم به سمت اراک حرکت می‌کنند.

حسین‌نسب اضافه کرد: در این بین برای برخی  مسافران نارضایتی ایجاد می‌شود که این نارضایتی در منشور خدمات‌رسانی به مسافران پروازی به جا بوده زیرا مشتری به سبب تاخیر در پرواز و برخی مشکلات دیگر از جمله غذای گرم گله‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: مشکلات پرواز و هواپیما به سبب وجود تحریم‌ها بر کسی پوشیده نیست و هواپیما اصلی‌ترین نقطه هدف دشمنان ایران است که آن را در تحریم قرار دارند، هواپیماهای موجود در ایران بسیار کم است، ترکیه حداقل پنج برابر ما هواپیما دارد که عمر ناوگان آنها از ما پایین‌تر است اما این دلیلی بر فقیر بودن ما نیست.

مدیر فرودگاه اراک افزود: داشته‌های ما در تحریم قرار گرفته‌اند، شرکت‌های هواپیمایی تحت فشار فعالیت می‌کنند و اینگونه اتفاقات دور از انتظار نیست و باید شرایط به گونه‌ای باشد که هواپیماهای اضافه وجود داشته باشد تا در صورت بروز اینگونه مشکلات بتوان از انها در سریع‌ترین زمان استفاده کرد، تمام هواپیماهای موجود ما در حال فعالیت هستند این در حالی است که در بیشتر فرودگاه‌های کشورهای دیگر  حداقل دو یا سه هواپیما در حالت استندبای است تا در صورت نیاز جایگزین شود.

وی ادامه داد: شرایط به قدری سخت است که ایجاد خط پروازی به آسانی انجام نمی‌شود و با سختی باید یک هواپیما هماهنگ کرد تا یک پرواز انجام دهد، عرضه کم و تقاضا زیاد است و اگر شرکت‌های هواپیمایی تحت فشار قرار بگیرند آنها به راحتی از پرواز آن شهر صرف نظر می‌کنند.

حسین‌نسب تصریح کرد: در این شرایط باید ضمن راضی کردن مسافر، هوشمندانه عمل کرده و شرایطی برای دلگرمی و حضور شرکت هواپیمایی در استان ایجاد کنیم و تمام دستگاه‌ها و استانداری تلاش لازم را برای تداوم پروازها انجام می‌دهند تا رضایت مسافر و شرکت هواپیمایی ایجاد شود که البته کار سختی است اما باید انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس