محسنی اژه ای

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست مشترک اعضای این فراکسیون با سخنگوی قوه قضائیه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمد وحدتی عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 11 شهریور) این فراکسیون، گفت:حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه میهمان امروز اعضای فراکسیون مستقلان ولایی بود.

وی با بیان اینکه اژه‌ای در این جلسه درباره رسیدگی به پرونده احتکار و مفسدین اقتصادی توضیحاتی را ارائه داد، افزود: سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرد، دستگاه قضا با اولویت به تمامی پرونده‌هایی که در این زمینه به دستگاه قضا ارجاع شده رسیدگی می‌کند و قضاتی که تجربه رسیدگی به این نوع از پرونده‌ها را دارند، مامور رسیدگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دانه درشت‌هایی که پای میز محاکمه کشانده شدند

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ادامه داد: سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد برخورد با متهمین این پرونده‌ها در دستورکار قوه قضائیه است و درصددیم جلسات دادگاه‌های متهمین، محتکرین و مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار شود.

وحدتی تصریح کرد: موارد احتکاری کشف شده به گفته اژه‌ای خودرو و اقلام برخی کالاهای مصرفی و پزشکی است.

وحدتی ادامه داد: سخنگوی دستگاه قضا، سوءمدیریت، خلاهای قانونی، تحریم‌ها و همچنین فشارهای خارجی و جنگ روانی را از جمله دلایل به وجود آمدن شرایط فعلی عنوان کرد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس با بیان اینکه اعضای فراکسیون در این جلسه خواستار برخورد انقلابی و جدی دستگاه قضا با محتکرین، اخلالگران بازار و همچنین مفسدین اقتصادی شدند، تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعلام کردند اگر خلاء قانونی در زمینه برخورد با محتکران و اخلالگران وجود دارد، دولت می‌تواند لایحه‌ای به مجلس ارائه دهد تا نمایندگان در اسرع وقت این خلاءها را برطرف کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس