کد خبر 885962
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
عاشورزاده

ملی‎پوش تکواندو ایران پس از کسب مدال برنز بازی‎های آسیایی گفت: فقط برای مدال طلا به جاکارتا آمده بودم اما مقابل حریف ازبکی و در ۲۰ ثانیه شرایط به ضرر من تغییر کرد.

به گزارش مشرق، در نخستین روز رقابت‌های تکواندو بازی های آسیایی و در بخش مبارزه (کیورگی)، فرزان عاشورزاده بعدازظهر امروز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی به مصاف «نیاز پولادف» ازبکستانی رفت و در یک مبارزه نزدیک ۱۵ بر ۱۳ شکست خورد تا از رسیدن به فینال بازبماند.

این ملی پوش تکواندو با ابراز تاسف از این موضوع گفت: در دومین حضور بازی های آسیایی ام به دنبال دومین نشان طلا بودم. از نظربدنی و ذهنی هم خیلی آمادگی داشتم اما نتوانستم ٢٠ثانیه پایان مسابقه را در اختیار بگیریم.

وی تصریح کرد: تمام هدفم کسب دومین مدال طلای بازی های آسیایی بود. در دو مسابقه اول خیلی خوب امتیاز گرفتم و مبارزه را اداره کردم اما وقتی با حریف ازبکستانی مبارزه می کردم، او با چند اخطار و ضربات مشت از من جلو افتاد ولی من خیلی زود با ضربات سه امتیازی و حملات پی در پی کار را به تساوی کشاندم و خودم را به فینال نزدیک کردم.

این ملی پوش تکواندو تاکید کرد: باید به همین روش ادامه می دادم تا برنده از میدان خارج  می شدم اما در ٢٠ ثانیه آخر او از من در امتیاز جلو افتاد و دیگر فرصت جبران به من نداد.

عاشورزاده در پایان گفت: می خواستم با طلای خود پیام آور شادی برای مردم کشورم باشم تا آنها را خوشحال کنم اما نتوانستم و شرمنده تر از قبل شدم. هرچند حریف ازبکی من یکی از تکواندوکاران خوب این وزن است اما من فقط برای طلا و خوشحالی مردم به جاکارتا آمدم. البته که تکواندو ورزش ثانیه هاست و شرمنده مردم خوب کشورم شدم که نتوانستم انتظارات آنها را برآورده کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس