کد خبر 885714
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
وینگو بگوویچ

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: لیگ دسته اول در فوتبال ایران هم باید مثل کشورهای اروپایی با ۱۰ یا حداکثر ۱۴ تیم برگزار شود.

به گزارش مشرق، وینگو بگوویچ در این فصل هم هدایت تیم گل‌گهر سیرجان را برعهده دارد و اکنون این تیم از دو مسابقه چهار امتیاز گرفته است. پیروزی گل‌گهر مقابل مس کرمان حاشیه‌های زیادی هم داشت با وینگو بگوویچ در مورد این مسابقه، شرایط لیگ یک و همچنین وضعیت پرسپولیس گفت‌وگویی به شرح زیر انجام داده‌ایم.

نظرتان در مورد دو بر یک مقابل مس کرمان چیست؟

فیلم بازی را من یکبار دیگر تماشا کردم و فهمیدم که لیاقت برد را داشتیم حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به مس بزنیم. در نیمه اول سه بار با دروازه‌بان حریف تک به تک شدیم که هر سه موقعیت را از دست دادیم در ۲۰ دقیقه نیمه دوم دو فرصت گلزنی را از دست دادیم. متأسفانه بعد از بازی با شاهین بوشهر تیم ما سفر سختی را برای بازگشت به سیرجان داشت و یک روز در بوشهر ماند، سپس به تهران و مرکز پزشکی ایفمارک رفتیم بعد به سیرجان رسیدیم و بازیکنان واقعاً خسته شدند که این خستگی در اواخر نیمه دوم بازی با مس کرمان خود را نشان داد.

گل‌گهر می‌تواند امسال مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

هدف ما قطعاً صعود به لیگ برتر است تمام تلاشمان را می‌کنیم تا لیگ برتری شویم.

نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان مدعی بود که شما به او ناسزا رکیک گفته‌اید؟

۱۶ سال است که من در ایران حضور دارم به همه مردم ایران احترام گذاشته‌ام شخصیت من به گونه‌ای نیست که چنین حرفی بزنم. اصلاً دوست ندارم در مورد دست‌نشان حرفی بزنم اصلاً نمی‌خواهم در مورد این آقا صحبت کنم حرف‌های او قابل استناد نیست.

دست‌نشان مدعی بود که چمن بلند ورزشگاه یکی از دلایل شکست این تیم بوده است.

چمن ورزشگاه هر طوری بود برای هر دو تیم در شرایط یکسانی قرار داشت. ما قبل از این بازی فقط یک جلسه روی این زمین چمن تمرین کردیم. خود باشگاه مس هم یک جلسه در این زمین تمرین کرد و قبل از بازی دست‌نشان از چمن ورزشگاه تمجید کرد و گفت این چمن یکی از بهترین چمن‌های ورزشگاه‌های ایران است که البته همین‌طور هم هست. ضمن اینکه بعد از مسابقه او رفته بود و در نقطه‌ای از زمین پایش را گذاشته بود و عکس می‌گرفت که بگوید چمن بلند است اینها بهانه‌جویی  دست نشان است. ای کاش از او عکس می‌گرفتیم تا بدانیم که او در کدام از زمین چنین کاری کرده است.

هفته آینده با تیم بانی‌گستر ارومیه که ماشین‌سازی سابق است بازی دارید.

نمی‌دانم چه اتفاقی برای برخی تیم‌ها افتاده است متأسفانه لیگ یک امسال از ابتدای مسابقات منسجم شروع نشد برخی از تیم‌ها بازی نکردند و این اتفاقات برای فوتبال ایران خیلی بد است.

اکنون نفت تهران از لیگ یک کنار گذاشته شده و این مسابقات ۱۷ تیمی شده است.

باید تیم‌هایی که توانایی ندارند از مسابقات کنار بروند همانطور که در خیلی از کشورهای اروپایی لیگ‌های دسته اول با ۱۰ -۱۲ یا حداکثر ۱۴ تیم برگزار می‌شود و مسابقات هم خیلی با کیفیت است در فوتبال ایران اگر این شرایط پیش بیاید شرایط خیلی خوب و به نفع فوتبال ایران خواهد بود.

فکر می‌کنید پرسپولیس بعد از دو مساوی متوالی امسال هم بتواند مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشد.

متأسفانه شرایط خیلی سخت است. پرسپولیس در این فصل نتوانسته بازیکن جدید بگیرد و چند بازیکن اصلی خود را هم از دست داده کار آسانی نیست که جایگزین بازیکنان جدا شده را سریع پیدا کنند. ضمن اینکه می‌خواهم بگویم کیفیت لیگ برتر پایین آمده سال‌های گذشته کیفیت لیگ برتر خیلی بهتر و بالاتر بود با این حال من برای پرسپولیس و برانکو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس