کد خبر 885682
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
حسن یزدانی

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک درباره کسب مدال طلا بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاشم را کردم تا دل مردم ایران را شاد کنم.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی گفت: خوشحالم که اولین مدال طلای کاروان ایران را من کسب کردم.امیدوارم  ورزشکاران دیگر هم موفق باشند و خوشرنگ ترین مدال را برای کاروان ورزشی ایران کسب کنند.


یزدانی درباره رقبایش در این رقابت ها گفت: بدون شک هیچ حریفی برای باخت به مسابقات نمی آید. به تمام رقبایم احترام میگذارم و من همه تلاشم را می کنم تا پیروز از تشک کشتی بیرون بیایم. 


یزدانی در پایان  از مربیانش تشکر کرد و  گفت: مردم فقط آن چند دقیقه کشتی را میبینند ولی ماه ها برای شرکت در یک مسابقه زحمت کشیده می شود. من روی تشک می آیم و مردم من را میبینند  به من هم همیشه لطف دارند مربیانم همیشه پشت صحنه هستند و باید  از آنها تشکر کرد چراکه بدون زحمات آنها امکان نداشت بتوانم موفقیتی کسب کنم. از تمام مردم ایران تشکر میکنم که دعای خیرشان همیشه بدرقه راهم بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    2 0
    یزدانی عزیز شما مایه افتخار ایرانید. همیشه شاد و پیروز باشید. ما دلمان بشما قهرمانانه ملی خوش است هرچند از مسولین و سیاستمداران مکار و دنیا طلب بسیار دل ازرده هستیم.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    2 0
    زنده باشی قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس