کد خبر 885433
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
گادوین منشا

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس تبدیل به یکی از چهرهای محبوب بین هواداران این تیم می‌شود.

به گزارش مشرق، ترکیب پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر نشان می دهد گادوین منشا هنوز جایی در تفکرات ابتدایی کادر فنی سرخپوشان ندارد. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که معمولا به عنوان بازیکن تعویضی به بازی گرفته می‌شود یکی از محبوب‌ترین نیمکت‌نشین این تیم است.

پدیده‌ای که برانکو ایوانکوویچ در مدت حضور خود در پرسپولیس بارها تجربه کرد. وی در فصل نخست حضورش در پرسپولیس پیام صادقیان را که محبوب برخی جایگاه‌های هواداری بود نیمکت نشین کرد و سپس از پرسپولیس کنار گذاشت. همچنین او در حالیکه پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرده بود صدای تشویق محسن مسلمان را که در فصل هفدهم تبدیل به نیمکت نشین محض شده بود می شنید. برانکو بارها در مقابل بازی دادن به هافبک وقت پرسپولیس ایستاد و در آخر فصل نیز تصمیم به کنار گذاشتن اسمش گرفت تا هافبک محبوب سرخ ها سر از ذوب آهن درآورد.

گویا این پدیده برای برانکو ایوانکوویچ بازهم در حال تکرار است. او این بار با محبوب شدن گادوین منشا روبرو شده است. هواداران سرخپوش پایتخت عادت کرده‌اند یکی از نیمکت‌نشینان را بیشتر از دیگران تشویق کنند تا خودشان را در نقش اپوزیسیون تفکرات کادرفنی نشان دهند.

حالا منشا در همان راه قرار گرفته است و باید دید کادرفنی پرسپولیس در قبال تشویق های او چه تصمیمی خواهند گرفت. آیا منشا به سرنوشت مسلمان دچار می شود یا با اعتماد برانکو ایوانکوویچ روبرو شده و می تواند همان گلزن محبوب پروفسور کروات ها شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس