کد خبر 885390
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
طرح ترافیک 97

مشکلات طرح ترافیک ۹۷ همچنان پابرجاست به طوری که طی روزهای گذشته شهرداری تهران اقدام به برداشت بیش از تعرفه مصوب از حساب شهروندی دارندگان طرح ترافیک کرده است.

به گزارش مشرق، ظاهراً مشکلات طرح ترافیک 97 تمامی ندارد و این بار نیز شهروندان با مشکل دیگری در این بخش روبه‌رو شده‌اند به طوری که طی روزهای اخیر معاونت مربوطه اقدام به برداشت بیش از رقم متعارف و مصوب شورای شهر تهران از حساب شهروندی دارندگان طرح ترافیک سالیانه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دستپاچگی وکیلی درباره سهمیه طرح ترافیک دخترش

در همین رابطه به عنوان مثال تعرفه یک روز کامل برای ورود خبرنگاران به طرح ترافیک 3 هزار 600 تومان تصویب شده است اما رقمی که از حساب شهروندی خبرنگاران دارنده طرح ترافیک کم شده است 10 برابر یعنی 36 هزار تومان است.

در همین رابطه بسیاری از خبرنگاران و عکاسان از رسانه‌های مختلف اعلام کردند که دارای طرح سالیانه خبرنگاری هستند و براساس مصوبه شورای شهر باید حداقل مبلغی که از حساب شهروندی آنها کسب شود سه هزار و 600 تومان است اما روزهای گذشته مبالغ بسیار بیشتری و تا 36 هزار تومان از حساب آنها کسر شده است.

سامانه طرح ترافیک از ابتدا طرح با مشکل جدی روبرو بوده است و بارها پیامک‌های اشتباهی به کاربران ارسال شده است

این درحالی است که محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست‌های متعدد خود در جمع خبرنگاران اعلام کرده که طرح ترافیک 97 طرحی کامل و در راستای شفافیت است.

اما با اجرای طرح هر روز شاهدیم که طرح ترافیک همواره با اشکلات بسیاری از همان ابتدا روبرو بوده که از آن جمله می‌توان به ثبت مشخصات و در ادامه فرایند صدور طرح ترافیک اشاره کرد.

پورسیدآقایی با تأکید براینکه دارندگان طرح ترافیک باید در حساب شهروندی خود پول داشته باشند گفت: با ورود خودرو به محدوده طرح به صورت آنلاین از حساب آنها کسر می‌شود.

تعداد افرادی که از حساب شهروندی آنها مبالغ بیش از حد کسر شده بسیار بوده و آنها علی رغم اینکه تلاش کردند این موضوع را از طریق سامانه مای تهران مطرح کنند موفق نشدند ضمن اینکه تلاش خبرنگار ما نیز برای ارتباط با مسئول مربوطه بی نتیجه ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    2 0
    اصلاح طلب یعنی همون کسی که یک سنگ تو چاه می اندازه که هزارتا عاقل نمی توانند درش بیاورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس