کد خبر 885296
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
ترامپ و برنان

رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی بار دیگر به مدیر سابق سازمان سیا حمله کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه روز پس از لغو گواهی عدم سوء پیشینه امنیتی جان برنان رئیس سابق سازمان سیا بار دیگر با انتشار توئیتی علیه وی نوشت: آیا کسی به اشتباهات جان برنان در زمانی که به عنوان مدیر سیا فعالیت می کرده، توجه کرده است؟ او بدترین عملکرد را در تاریخ داشته و چیزی بیشتر از یک آدم لجوج، متعصب و مزدور سیاسی که نمی توان به او اعتماد کرد، نیست.

برنان این اقدام ترامپ را یک تصمیم سیاسی ارزیابی کرده است. ترامپ در توجیه این تصمیم گفته است که برنان از جایگاهش استفاده می کرده تا اتهامات بی پایه و اساسی را علیه رئیس جمهور آمریکا و دولت ایالات متحده مطرح کند.

ترامپ "گواهی عدم سوءپیشینه امنیتی" جان برنان، رئیس سازمان سیا در دوران دولت اوباما را که با آمدن ترامپ از منصبش کنار رفت، ملغی و سلب کرده است.

جان برنان، از سرسخت‌ترین منتقدان ترامپ بود و به شدت سیاست خارجی رئیس جمهوری آمریکا را آماج حملات انتقادی خود قرار می‌داد.

کاخ سفید اعلام کرده است که قصد بازنگری در گواهی عدم سوء پیشینه امنیتی سایر مقام های دولت اوباما از جمله جیمز کومی مدیر سابق اف بی آی و جیمز کلاپر مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    1 0
    در خواب دیدم ترامپ مرده ؛کاخ سفید را سیلاب برده؛

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس